Ovaj oglas je istekao 04.08.2022. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Senior People Operations Specialist (m/ž)
Mi smo europski lider u svakodnevnom prilagođavanju proizvoda… Naša vizija I ambicija nisu samo omogućiti prilagodbu gotovo bilo kojeg proizvoda (torbe, bilježnice, šalice, privjesci za ključeve, naljepnice, magneti, majice…) u bilo kojoj mogućoj tehnici, već i dostaviti ga u najbržem roku i najviše kvalitete…
Zagreb - Jankomir
Odgovornosti:
Koordinacija i stručni nadzor nad formiranjem i pohranom evidencije o radnicima prema svim parametrima važnim za radni status i praćenje radnog statusa zaposlenih:
- dosjei radnika - vođenje dosjea i pripadajuće dokumentacije iz radnog-pravnog statusa
- kreiranje ugovora o radu, izmjena i dopuna postojećih ugovora o radu (anexi)
- kreiranje dokumentacije vezane uz raskide ugovora, opomene i ostale procedure
- praćenje statusa mirovinsko-invalidskog i zdravstvenog osiguranja
- odgovaranje na upite i zahtjeve radnika (telefonski i putem e-maila) vezane uz radno-pravnu problematiku
- evidencija prisutnosti na radu i vođenje satnice
- informiranje i evidentiranje vezano uz prava iz radnog odnosa - broj dana GO po radniku, plaćeni dopust, neplaćeni dopust i dr.
- izdavanje identifikacijskih kartica za radnike
- izdavanje potvrda radnicima o podacima sadržanim u kadrovskim evidencijama
- osiguravanje potrebne dokumentacije o radnicima za potrebe inspekcije rada
- izrada plana godišnjih odmora
- evidencija i pohranjivanje studentskih i svih ostalih ugovora
- sistematizacija radnih mjesta
- izrada plana godisnjih budgeta
- razvijanje, implementacija, upravljanje HR politika
- izvještaji za provedbu obračuna plaće - rekapitulacija obračuna, mjesečni, datoteka za banke, datoteka s nalozima za plaćanje, datoteka s temeljnicom za knjiženje, lista obustava, lista za autorizaciju naloga za plaćanje
Uvjeti:
- odlično poznavanje hrvatskog radnog prava i propisa o zaposljavanju
- odlično poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
- odlično poznavanje MS Office alata (primarno Excel, Word)
- iskustvo rada na sličnim administrativnim poslovima (minimalno 4 godine)
- iskustvo rada s obračunima je veliki plus
- spremnost na rad u internacionalnom okruženju
- orijentacija prema korisnicima
- pouzdanost, pedantnost
- spremnost na rad u timu
- spremnost na multitasking i visok stupanj ograniziranosti
- iskustvo i uključenost u upravljanje ljudskim procesima
Što nudimo:
- odličan proaktivan i energičan tim
- internacionalno okruženje
- profesionalni rast i razvoj
- visoka mogućnost učenja
- prilika za formiranjem novih administrativnih procesa i direktan utjecaj na tvrtku
Prijavite se putem donjeg linka prijave.
NAPOMENA: „Prijavom na ovaj natječaj potvrđujem da sam upoznat/a s Informacijama o obradi podataka u svrhu zapošljavanja". Povratnu informaciju poslati ćemo isključivo kandidatima koji zadovoljavaju sve uvjete natječaja.