Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 04.08.2022. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Senior People Operations Specialist (m/ž)

Oglas je istekao

Mi smo europski lider u svakodnevnom prilagođavanju proizvoda… Naša vizija I ambicija nisu samo omogućiti prilagodbu gotovo bilo kojeg proizvoda (torbe, bilježnice, šalice, privjesci za ključeve, naljepnice, magneti, majice…) u bilo kojoj mogućoj tehnici, već i dostaviti ga u najbržem roku i najviše kvalitete…

Senior People Operations Specialist (m/ž)
Zagreb - Jankomir

Odgovornosti:


Koordinacija i stručni nadzor nad formiranjem i pohranom evidencije o radnicima prema svim parametrima važnim za radni status i praćenje radnog statusa zaposlenih:

  • dosjei radnika - vođenje dosjea i pripadajuće dokumentacije iz radnog-pravnog statusa
  • kreiranje ugovora o radu, izmjena i dopuna postojećih ugovora o radu (anexi)
  • kreiranje dokumentacije vezane uz raskide ugovora, opomene i ostale procedure
  • praćenje statusa mirovinsko-invalidskog i zdravstvenog osiguranja
  • odgovaranje na upite i zahtjeve radnika (telefonski i putem e-maila) vezane uz radno-pravnu problematiku
  • evidencija prisutnosti na radu i vođenje satnice
  • informiranje i evidentiranje vezano uz prava iz radnog odnosa - broj dana GO po radniku, plaćeni dopust, neplaćeni dopust i dr.
  • izdavanje identifikacijskih kartica za radnike
  • izdavanje potvrda radnicima o podacima sadržanim u kadrovskim evidencijama
  • osiguravanje potrebne dokumentacije o radnicima za potrebe inspekcije rada
  • izrada plana godišnjih odmora
  • evidencija i pohranjivanje studentskih i svih ostalih ugovora
  • sistematizacija radnih mjesta
  • izrada plana godisnjih budgeta
  • razvijanje, implementacija, upravljanje HR politika
  • izvještaji za provedbu obračuna plaće - rekapitulacija obračuna, mjesečni, datoteka za banke, datoteka s nalozima za plaćanje, datoteka s temeljnicom za knjiženje, lista obustava, lista za autorizaciju naloga za plaćanje

Uvjeti:

  • odlično poznavanje hrvatskog radnog prava i propisa o zaposljavanju
  • odlično poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • odlično poznavanje MS Office alata (primarno Excel, Word)
  • iskustvo rada na sličnim administrativnim poslovima (minimalno 4 godine)
  • iskustvo rada s obračunima je veliki plus
  • spremnost na rad u internacionalnom okruženju
  • orijentacija prema korisnicima
  • pouzdanost, pedantnost
  • spremnost na rad u timu
  • spremnost na multitasking i visok stupanj ograniziranosti
  • iskustvo i uključenost u upravljanje ljudskim procesima

Što nudimo:

  • odličan proaktivan i energičan tim
  • internacionalno okruženje
  • profesionalni rast i razvoj
  • visoka mogućnost učenja
  • prilika za formiranjem novih administrativnih procesa i direktan utjecaj na tvrtku

Prijavite se putem donjeg linka prijave.

NAPOMENA: „Prijavom na ovaj natječaj potvrđujem da sam upoznat/a s Informacijama o obradi podataka u svrhu zapošljavanja". Povratnu informaciju poslati ćemo isključivo kandidatima koji zadovoljavaju sve uvjete natječaja.