Service desk agent m/ž  HZZ OGLAS

12 dana do isteka
Poslodavac:
SPAN dioničko društvo za projektiranje informacijskih sustava
Kategorija:
Mjesto rada:
Zagreb
Rok prijave:
27.02.2025.

O poslu

Mjesto rada:
ZAGREB
Broj traženih radnika:
1
Razina obrazovanja:
Srednja škola 3 godine
Srednja škola 4 godine
Viša ili prvostupanjska
Radno iskustvo:
Nije važno
Vrsta zaposlenja:
Na neodređeno; upražnjeni poslovi
Radno vrijeme:
Puno radno vrijeme
Smještaj:
Nema smještaja
Prijevoz:
U cijelosti
Poslodavac:
SPAN dioničko društvo za projektiranje informacijskih sustava
Kontakt:
putem linka: https://careers.span.eu/o/c27/apply
Ostale informacije:
Span je jedna od vodećih hrvatskih IT kompanija. Posvetili smo gotovo 30 godina razvoju softvera, servisnoj i sistemskoj integraciji. Iz godine u godinu rastemo prema svim poslovnim parametrima. Trenutno nas je više od 600 zaposlenih i imamo 10 ureda u Hrvatskoj i svijetu. Želiš biti dio vrhunske IT support ekipe? Raditi s korisnicima diljem svijeta te biti dio rješenja za sve njihove zahtjeve i probleme? Biti dio velikog Service Desk odjela i usko surađivati s ostalim kolegama – operaterima, specijalistima i inženjerima? Javi nam se i postani jedna od ključnih karika u kompleksnom lancu IT podrške globalnim korisnicima!
Što ćeš raditi? •Voditi brigu o svim ticketima koji stižu od strane Spanovih korisnika – otvaranje, klasifikacija, prioritizacija •Voditi komunikaciju (pretežno pisanu) s korisnicima iz cijelog svijeta prilikom prijave njihovih zahtjeva i problema •Nadzirati „životni ciklus“ ticketa i voditi brigu o napretku rješavanja istih unutar Service Desk odjela te specijaliziranih inženjerskih timova •Pružati administrativnu IT podršku za krajnje korisnike •Administrativno koordinirati P1 incidente (incidente s najvišom razinom hitnosti i prioriteta) •Mentorirati i obučavati nove kolege u timu
Koje uvjete moraš posjedovati? •SSS/VŠS •Napredno poznavanje Microsoft Office paketa •Minimalno B2 razina poznavanja engleskog jezika u govoru i pismu
Koje osobine trebaš imati? •Razvijene organizacijske vještine •Izražena savjesnost i odgovornost •Brzina i efikasnost u dinamičnom radnom procesu •Pokazivanje inicijative i proaktivnost •Ažurnost i samostalnost u radu •Sklonost timskom radu
Što ti nudimo? •Poslovni telefon po vašem izboru •Interni centar za testiranje – pružamo vam mogućnost stjecanja profesionalnih certifikata •Mentor – bez obzira na vaše iskustvo, osiguravamo vam adekvatnog mentora •Redovita povratna informacija o vašem radu i personalizirani plan razvoja karijere •Sufinanciranje Multisport kartice •Minimalno 25 dana godišnjeg odmora •Potpuni zdravstveni pregledi – prilagođeni muškarcima i ženama •Psihološko savjetovanje – brinemo o vašoj dobrobiti •Naknada za ručak i prijevoz •Beneficije za djecu zaposlenika Ovo radno mjesto uključuje rad od ponedjeljka do petka, u dvije smjene. Molimo da pri prijavi putem linka kandidati ostave napomenu 'Za poziciju Service Desk Agent'.
Podaci su preuzeti sa:
Šifra radnog mjesta:
150444679
HZZ

Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2025, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.