Service desk operator (m/ž)  HZZ OGLAS

28 dana do isteka
Poslodavac:
SPAN dioničko društvo za projektiranje informacijskih sustava
Kategorija:
Mjesto rada:
Zagreb
Rok prijave:
02.01.2025.

O poslu

Mjesto rada:
ZAGREB
Broj traženih radnika:
10
Razina obrazovanja:
Srednja škola 3 godine
Srednja škola 4 godine
Viša ili prvostupanjska
Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
Radno iskustvo:
Nije važno
Vrsta zaposlenja:
Na neodređeno; novootvoreni poslovi
Radno vrijeme:
Puno radno vrijeme
Smještaj:
Nema smještaja
Prijevoz:
U cijelosti
Poslodavac:
SPAN dioničko društvo za projektiranje informacijskih sustava
Kontakt:
e-mailom: [email protected]
putem linka: https://careers.span.eu/jobs/service-desk-operator-g12/new
Ostale informacije:
Span Service Desk pruža 24/7/365 podršku drugog nivoa za internu organizaciju i vanjske, domaće te međunarodne korporativne, korisnike putem internih komunikacijskih alata i sustava za upravljanje zahtjevima. Kao prva točka kontakta, Service Desk rješava više od 50% tehničkih poteškoća korisnika te predstavlja vezu između korisnika i našeg iskusnog tima inženjera. Stoga ima ključnu ulogu u postizanju našeg glavnog cilja – stvaranju vrijednosti za korisnike i postizanju njihovog zadovoljstva. Ova pozicija omogućuje rad s Spanovim stručnjacima na rješavanju tehnički složenih situacija koristeći najbolje globalne prakse i najnovije tehnologije, jer Span Service Desk je mnogo više od običnog call centra ili tehničke podrške.

Što ćete raditi: • obrada zahtjeva (otvaranje, rješavanje, eskalacija i zatvaranje) • redoviti nadzor IT sustava pomoću alata za praćenje • pronalaženje najboljih rješenja za poslovne potrebe korisnika • vođenje korisnika kroz proces rješavanja problema i informiranje o napretku • izrada mjesečnih izvještaja za korisnike • prepoznavanje i predlaganje poboljšanja procedura • kontinuirano učenje i profesionalni razvoj

Savršeno ćemo se slagati ako: • planirate i organizirate aktivnosti, fokusirate se na bitno te radite brzo i učinkovito • imate snažnu želju za stalnim razvojem karijere i stjecanjem iskustva • skloni ste inovacijama i stalnom istraživanju boljih i učinkovitijih načina rada • cijenite i poštujete razlike, mišljenja i ideje drugih ljudi te rado dijelite svoje

Što očekujemo: • SSS, prvostupnik ili magistar računalnog inženjerstva ili srodnog područja • napredno poznavanje Windows platforme i Office paketa te osnovno znanje Microsoft poslužiteljskih tehnologija • osnovno znanje o mrežnim i sigurnosnim tehnologijama • tečno znanje engleskog jezika (govor i pisanje) • spremnost za rad u smjenama • volju za rad u dinamičnom i brzom okruženju • spremnost na kontinuirano učenje i praćenje novih tehnologija

Što vam donosi dodatne bodove: • Microsoft certifikati • poželjno 1-2 godine radnog iskustva na sličnim poslovima

Što nudimo: • konkurentnu plaću prema iskustvu • poslovni telefon po vašem izboru • interni centar za testiranje s mogućnošću stjecanja profesionalnih certifikata • mentora – bez obzira na vaše iskustvo, osigurat ćemo odgovarajuću podršku • redovite povratne informacije o učinku i personalizirani plan razvoja karijere • mogućnost ostvarivanja različitih bonusa • subvenciju za Multisport karticu • minimalno 25 dana godišnjeg odmora • potpuni zdravstveni pregledi, prilagođeni muškarcima i ženama • psihološko savjetovanje • naknadu za ručak i prijevoz • beneficije za djecu zaposlenika
Podaci su preuzeti sa:
Šifra radnog mjesta:
149145841
HZZ

Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2024, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.