Ovaj oglas je istekao 18.09.2020. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Sistem administrator – Linux (m/ž)
INTRALOT grupa je vodeća tehnološka tvrtka koja proizvodi i isporučuje hardverska i softverska rješenja, te vrši sistem-integraciju i pruža jedinstvenu ponudu u priređivanju igara na sreću za lutrijske i gaming organizacije diljem svijeta.
Mi smo multinacionalna korporacija, aktivna u 44 jurisdikcije širom svijeta, s globalnom radnom snagom preko 5200 zaposlenih, usmjerena na inovacije, razvoj proizvoda i napredno korisničko iskustvo.
INTRALOT Adriatic d.o.o. je hrvatska podružnica INTRALOT grupe. U Hrvatskoj je naš klijent Hrvatska Lutrija, o čemu možete pročitati ovdje: https://www.intralot.com/newsroom/intralot-signs-10-year-contract-in-croatia/
Trenutno smo u potrazi za potencijalnim proširenjem INTRALOT Adriatic tima u Zagrebu.
Sistem administrator – Linux (m/ž)
Sistem administrator odgovoran je za otklanjanje problema u sustavu i u komunikaciji sustava s komponentama partnera. Pruža podršku druge razine prema prijavi klijenta ili prema analizi inženjera aplikativne podrške, što ne obuhvaća komunikaciju preko call centra. Komunicira s partnerima čija su rješenja integrirana u sustav, te prenosi točne i bitne informacije za otklanjane problema. Sudjeluje u procesu dokumentiranja sustava, pruža pomoć inženjerima za aplikativnu podršku i drugim administratorima sustava i mreže.
Sustav koristi integrirana aplikativna rješenja više partnera na Windows Server i Red Hat/CentOS platformi. Središte sustava je rješenje razvijeno u INTRALOT-u za koje pružamo sistemsku i administrativnu podršku.
Naši sistem administratori su stručnjaci koji trebaju istražiti problem i biti „Second Level Support“ za sve probleme koji se pojave. Za sve složenije probleme mogu se osloniti na veliki međunarodni tim.
Osim rada na softverskim i hardverskim sustavima, značajan dio posla je i komunikacija s klijentom, kolegama u Hrvatskoj i svijetu, te partnerima-integratorima. Sistem administrator treba imati dobre komunikacijske vještine, te jasno i precizno komunicirati sve potrebno prema kolegama, partnerima i klijentu.
UVJETI:
- poželjan 3-godišnji stručni ili sveučilišni studij (BSc) tehničke struke. Kandidati pred diplomom mogu doći u obzir, a posjedovanje relevantnih certifikata uzima se kao prednost,
- barem 2 godine radnog iskustva u administraciji GNU/Linux operacijskih sustava,
- odlično znanje engleskog jezika u pisanom i govornom obliku (jezik u komunikaciji je engleski),
- sposobnost rješavanja problema na sustavan način i jasnog artikuliranja postupka rješavanja,
- sposobnost jasnog određivanja i razlikovanja prioriteta,
- sposobnost samostalnog obavljanja zadataka,
- spremnost na rad u smjenama, vikendom ili praznicima, te dežurstvo prema rasporedu.
Ova znanja Vam daju PREDNOST, naglasite u prijavi ako već znate ili ste radili:
- poznavanje VMware tehnologija (ESXi, vSphere),
- poznavanje Docker-a ili nekog drugog container runtime-a,
- poznavanje Kubernetes-a ili nekog drugog načina orkestracije containera,
- razumijevanje rada mrežne opreme (routers, switches, firewalls, load balancers),
- osnovno poznavanje Office 365 i Azure-a,
- znanje skriptiranja u nekom od jezika, npr. Bash, Perl, Python, PowerShell, JavaScript, Ansible,
- poželjno osnovno iskustvo u administraciji Windows Server operacijskih sustava.
Ovim ćete dodatno ovladati kod nas, kao dijelom svakodnevnog posla, bez iznimke:
- koristiti i administrirati aplikacije i servise u rješenju koje isporučujemo klijentu,
- sudjelovati u user acceptance testingu (UAT) i integraciji,
- istražiti „root cause“ problema,
- pružiti podršku klijentima i kolegama kad zatrebaju,
- naučiti dodatne scripting jezike prema potrebi,
- posredovati između trećih strana (partnera čija rješenja integriramo), ostalih odjela te klijenta,
- dokumentirati postupke i procedura za interne potrebe ili potrebe klijenta,
- pomoći internom IT-ju, pri administraciji i instalaciji lokalnih PC-ja i AD-a.
Nudimo:
- rad u kompaniji koja u zaposlenom prije svega vidi čovjeka i suradnika, a ne „ljudski resurs“,
- ugovor na neodređeno vrijeme, uz probni rok od 6 mjeseci,
- atraktivne uvjete zaposlenja.
Uz prijavu treba priložiti:
- životopis na hrvatskom i engleskom jeziku, s jasnom informacijom u kojim ste tvrtkama i institucijama radili, je li to bila studentska praksa ili radni odnos,
- kopiju diplome, te potvrde o eventualnoj dodatnoj edukaciji,
- kopiju međunarodno priznatih certifikata za poznavanje engleskog jezika, kao i godinu polaganja ili obnove (IELTS, TOEFL, FCE, CAE, CPE). Ukoliko nemate neki od navedenih certifikata, uz svoju prijavu pošaljite „screenshot“ rezultata za General English i Business English: https://www.cambridgeenglish.org/test-your-english/
- „motivacijsko pismo“ koji će biti „showcase“ vještina, znanja i iskustva. U njemu treba opisati iskustvo, što i kako znate raditi, iz točaka koje smo naveli pod „uvjetima“. Ukoliko znate ili ste radili nešto što smo spomenuli u ranijem dijelu o „prednostima“, opišite i to. Odlučite sami što staviti kako bi nam dali što bolju sliku o Vašem znanju i vještinama.