Opis poslova: • Svakodnevna komunikacija s postojećim i novim klijentima odvija se u pisanom obliku na stranom jeziku (engleski) putem live chata, • Pružanje kvalitetne podrške korisnicima, rješavanje njihovih problema i pitanja, te pružanje jasnih uputa u pisanom obliku, • Obavljanje administrativnih poslova, • Testiranje novih funkcija u sustavu, • Suradnja s timom kako bi se osiguralo rješavanje korisničkih problema i pitanja, • Sudjelovanje u timskim sastancima i obukama kako bi se unaprijedili vještine i znanja. Poželjno je da kandidat/kinja ima razumijevanje svijeta igara poput World of Warcraft-a, League of Legends-a, Valoranta itd. te specifične potrebe i preferencije gamerske zajednice. Komunikativnost i motivacija za kontinuirano usavršavanje i učenje također su ključne karakteristike koje cijenimo kod potencijalnih kandidata/kinja. VAŽNO: Potrebno je dostaviti životopis i motivacijsko pismo na hrvatskom i engleskom jeziku na sljedeće email adrese:
[email protected] i
[email protected] Link na našu web stranicu: https://gameboost.com/