Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 08.04.2023. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Specijalist administrativnih poslova (m/ž)

Oglas je istekao
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Zagreb
Rok prijave:
08.04.2023.

Trgovački maloprodajni lanac Studenac kao kompanija posluje od 1991. godine. Kasnih 90-ih proširio je poslovanje otvaranjem veleprodajnog skladišta u Dućama i nekoliko maloprodajnih trgovina u Omišu. Na današnji Studenac, trgovinu-susjed koja pogodnostima za kupce dosljedno prati svjetske trendove te sustavno ulaže u inovacije i modernizaciju poslovanja najviše je utjecala 2018. kada počinje transformacija poslovanja popraćena akvizicijama i organskim rastom. Preuzimanjem Istarskih supermarketa i Sonika 2019. Lanac jača svoju poziciju i posluje duž cijele jadranske obale. Status utvrđuje 2021. Preuzimanjem lanca Bure Trgovina, a važan poslovni iskorak iste godine čini otvaranjem prvih prodavaonica u Zagrebu. Dodatno, u 2022. Studenac preuzima Pemo, Kordun, Duravit I lanac Lonia te je danas maloprodajni lanac s najvećom mrežom prodavaonica u Hrvatskoj koja broji više od 1000 poslovnica. Studenac trenutačno zapošljava više od 5500 djelatnika te je među vodećim maloprodajnim lancima u Hrvatskoj i dio ugledne liste od 50 najuspješnijih kompanija. Zahvaljujući specifičnom proximity konceptu i prodavaonicama malih formata koje svojim kupcima u ugodnoj i opuštenoj atmosferi nude sve što im je potrebno, i sitno i bitno, pozicija Studenca jedinstvena je na tržištu. Poštujući lokalne specifičnosti i obilježja te osluškujući potrebe i želje svojih kupaca, Studenac je poznat po prepoznatljivome dobrosusjedskom karakteru.

Tražimo djelatnika za rad na radnom mjestu:

SPECIJALIST ADMINISTRATIVNIH POSLOVA (m/ž)

Lokacija rada: Zagreb

Vaše odgovornosti:

  • svrha radnog mjesta je točna i učinkovita izrada dokumenata potrebnih za nesmetan rad skladišta
  • izrada primki u programu vodeći računa o točnosti i ispravnosti unosa
  • točna i pravovremena izrada ulaznih i izlaznih dokumenata
  • povlačenje i ovjera narudžbi, izrada i ovjera međuskladišnica, povrata i otpisa
  • kreiranje izvještaja za određene poslovne procese
  • evidentiranje radnih sati i godišnjih odmora svih zaposlenika skladišta
  • točan i pravovremen unos podataka u VETI sustav
  • izrada veleprodajnih računa
  • kontroliranje pristiglih teretnih listova
  • proaktivno građenje i razvijanje efikasnih suradničkih odnosa sa kolegama u cilju ostvarenja rezultata kompanije

Od Vas očekujemo:

  • SSS/VŠS/VSS (poželjno smjer ekonomija ili logistika)
  • minimum 2 godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima
  • spremnost na rad nedjeljom
  • točnost, organiziranost i usmjerenost na postizanje rezultata
  • razvijene komunikacijske vještine
  • sposobnost utjecaja i vještine argumentiranja
  • odlično znanje MS Office paketa
  • znanje engleskog jezika (B1 razina)

Mi nudimo:

  • priliku za razvoj i napredovanje u brzorastućoj retail kompaniji
  • stručno uhodavanje i osposobljavanje za preuzimanje radnih zadataka
  • plaćeni svaki sat rada i uvećanu naknadu za noćni rad, praznike, rad nedjeljom i prekovremene sate
  • dodatne pogodnosti kao što su božićnica, uskrsnica, pokloni za djecu, jubilarne i druge nagrade

Ukoliko želite postati dio našeg tima molimo prijavite se putem donjeg linka za prijavu te priložite zamolbu i životopis, najkasnije do 08.04.2023.