Specijalist/ica za korisničku podršku na njemačkom jeziku – europska online banka HZZ OGLAS
O poslu
Viša ili prvostupanjska
Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
mogućnost zaposlenja osobe sa invaliditetom
promjena osobnih podataka
blokiranje/aktivacija kartice
objašnjenje pojedinih stavki na računu/ponovno slanje računa
ponovno slanje PIN-a
naši djelatnici u svome svakodnevnom radu obavljaju poslove bankarske online podrške klijentima. Komunikacija s korisnicima je u najvećoj mjeri putem telefona i emaila-a, dok manji dio upita zaprimamo putem pošte.
Poslodavac nudi: plaćena obuka za posao, mogućnost napredovanja i bonus dobrodošlice
bonus dobrodošlice od 400 € – jer želimo da se od prvog dana osjećaš cijenjeno.
odlična primanja – atraktivna plaća uz bonuse koji se ostvaruju već nakon tri mjeseca rada.
siguran posao – ugovor na neodređeno (puno ili nepuno radno vrijeme) ili studentski ugovor.
podrška od početka – kroz plaćenu obuku osiguravamo da se osjećaš dobrodošlo, sigurno i spremno za uspješan start.
vikendi su tvoji – više vremena za ono što voliš: obitelj, prijatelje ili hobije.
dodatne pogodnosti: naknada za prijevoz, godišnji bonusi (spring, winter, loyalty, family), mjesečni wellness bonus, popusti u suradnji s lokalnim partnerima (sport, kultura, putovanja, kućni ljubimci i još mnogo toga).
rast i razvoj – prilike za napredovanje i profesionalni razvoj.
prilagodljivost – pokušavamo uskladiti radno vrijeme s tvojim osobnim potrebama.
Poslodavac traži: znanje njemačkog jezika na B2/C1 razini - za svakodnevnu komunikaciju
osnovne IT vještine (MS Office).
izvrsne komunikacijske i organizacijske sposobnosti.
motiviranost i želju za učenjem
Mjesto rada: Osijek
Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2025, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.