Specijalist / specijalistica za digitalni marketing HZZ OGLAS
O poslu
Viša ili prvostupanjska
Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
Ključne odgovornosti: Planiranje i provedba digitalnih marketinških strategija (SEO, SEM, Google Ads, društvene mreže, e-mail marketing)
Upravljanje društvenim mrežama (Facebook, Instagram, LinkedIn) – kreiranje sadržaja, objava, interakcija s publikom
Izrada i optimizacija web stranice (uz suradnju s tehničkim timom)
Pisanje i uređivanje B2C blogova i stranica za blog
Kreiranje i analiza marketinških kampanja s ciljem povećanja posjećenosti i konverzija
Upravljanje alatima za analitiku (Google Analytics, Meta Insights) te izvještavanje o učinkovitosti kampanja
Izrada promotivnih materijala (npr. newsletteri, oglasi, kampanje)
Suradnja s grafičkim dizajnerima, copywriterima i ostalim članovima tima radi osiguravanja dosljednosti brenda
Praćenje novih trendova i alata u digitalnom marketingu te prilagođavanje strategije
Potrebne kvalifikacije i vještine: Minimalno 2 godine iskustva u digitalnom marketingu ili na sličnim pozicijama
Poznavanje alata kao što su Google Ads, Google Analytics, Facebook Ads Manager, Canva, itd.
Iskustvo sa SEO optimizacijom i analizom ključnih riječi
Izvrsne komunikacijske i organizacijske vještine
Kreativnost i orijentiranost na rezultate
Poželjno poznavanje engleskog jezika na naprednoj razini
Uvjeti rada: Fleksibilno radno vrijeme
Mogućnost rada od kuće (potpuno remote) iz cijele Hrvatske
Plaća formirana na temelju iskustva i kompetencijama
Mogućnost sudjelovanja u stvaranju inovativne usluge na tržištu
Rad u okruženju koje pruža autonomiju i prostor za kreativnost
Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2025, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.