Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 03.12.2024. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Stručni/a suradnik/ca za administrativno poslovanje  HZZ OGLAS

Oglas je istekao
Poslodavac:
UDRUGA SLIJEPIH ZAGREB
Kategorija:
Mjesto rada:
Zagreb
Rok prijave:
03.12.2024.

O poslu

Mjesto rada:
ZAGREB
Broj traženih radnika:
1
Razina obrazovanja:
Srednja škola 4 godine
Viša ili prvostupanjska
Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
Radno iskustvo:
1 godinu
Vrsta zaposlenja:
Na određeno; novootvoreni poslovi
Radno vrijeme:
Puno radno vrijeme
Smještaj:
Nema smještaja
Prijevoz:
U cijelosti
Poslodavac:
UDRUGA SLIJEPIH ZAGREB
Kontakt:
Ostale informacije:
Opis posla: • Upravlja dnevnim uredskim operacijama odnosno upravlja poslovnom korespondencijom, ulaznom i odlaznom poštom, mailovima i pozivima, osiguravajući da se svi dokumenti pravilno urudžbiraju, sve poruke pravovremeno obrađuju i prosljeđuju odgovarajućim osobama, a sve pozive prihvaća i odgovara na njih, rješava upite ili usmjerava pozive odgovarajućim osobama; • Planira i organizira sastanke, rezervira i priprema sobe za sastanke, priprema materijale potrebne za sastanke, po potrebi vodi zapisnike, komunicira sa sudionicima sastanka i dr; • Izrađuje rasporede i obrađuje dokumente što uključuje tipkanje, formatiranje, kopiranje, skeniranje i arhiviranje raznih vrsta dokumenata, piše putne naloge i sortira svu urudžbiranu dokumentaciju s prilozima; • Upravlja bazama podataka kroz održavanje i ažuriranje različitih baza podataka, uključujući kontakte, evidenciju volontera, popise, zapisnike, i dr; • Pruža administrativnu podršku, što uključuje pripremu izvještaja, rasporeda i prezentacija, te administrativno i tehnički organizira sjednice upravljačkih i radnih tijela; • Komunicira s klijentima i zaposlenicima, prima stranke, te daje osnovne informacije u svim relevantnim područjima; • Prati zalihu i naručuje uredski materijal kako bi se osiguralo da je sve dostupno kad je potrebno; • Čuva osobne dokumente, vodi personalnu evidenciju i evidenciju prisutnosti na radu; • Pregledava, korigira i po potrebi lektorira dopise, akte, projekte i ostale tekstove koji se objavljuju, šalju ili na bilo koji način čine dostupnim javnosti; • Osmišljava, priprema i piše projektne prijedloge kojima se doprinosi ostvarivanju misije i ciljeva u skladu s temama dostupnih natječaja i određenim prioritetnim područjima djelovanja; • Obavlja i druge poslove po nalogu izvršnog direktora.

Stručni uvjeti i iskustvo: - Završen preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ekonomskog, upravnog, novinarskog ili drugog društveno- humanističkog smjera i najmanje jedna (1) godina radnog iskustva ili završena najmanje četverogodišnja srednja škola administrativnog, upravnog ili birotehničkog smjera i najmanje tri (3) godine radnog iskustva u struci; - poznavanje rada s alatima za obradu teksta, različitih uredskih softvera i programa.
Podaci su preuzeti sa:
Šifra radnog mjesta:
148971146
HZZ

Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2024, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.