Razina obrazovanja:
Viša ili prvostupanjska
Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
Ostale informacije:
Odgovornosti: • pomoć pri formiranju marketinške strategije tvrtke • izrada strategije i detaljnih planova za sva područja marketinškog djelovanja u skladu sa strateškim ciljevima poduzeća • generiranje kreativnih ideja za jačanje arhetipa marke • analiza konkurentskog okruženja • praćenje svih postojećih kanala (seo, google ads, facebook ads, cpa mreža, smm, slanje e-pošte, off-line promocija itd.), google analytics • planiranje i proračunska kontrola marketinških troškova • primjena online i offline alata za promociju brenda • sudjelovanje u lokalnim marketinškim aktivnostima • kontrola usklađenosti sa standardima brendiranja pri provođenju marketinga programa. • izrada izvješća o učinkovitosti provedenih marketinških programa • komunikacija s partnerima tvrtke (poslovno dopisivanje putem e-maila, upravljanje ugovorima itd.) Responsibilities: • assistance with formation of the company’s marketing strategy • development of strategy and detailed plans for all areas of marketing activity in • accordance with the strategic goals of the company • generation of creative ideas to strengthen the brand archetype • analysis of the competitive environment • tracking of all existing channels (seo, google ads, facebook ads, cpa network, smm, • e-mail mailings, off-line promotion, etc.), google analytics • planning and budget control of marketing expenses • application of online and offline tools for brand promotion • participation in local marketing activities • control over compliance with branding standards when implementing marketing programs • preparation of reports on the effectiveness of implemented marketing programs • communication with the company’s partners (business correspondence via email, contract management, etc.) Uvjeti: • iskustvo u izradi marketinške strategije • razumijevanje modernih online i offline marketinških alata • strateško razmišljanje • analitičke sposobnosti • iskustvo u upravljanju Requirements: • experience in creating a marketing strategy • understanding of modern online and offline marketing tools • availability of successfully implemented projects in the field of marketing • strategic thinking • analytical abilities • management experience • high level of english proficiency (B2-C1) Za ispravnost teksta na stranom jeziku odgovara poslodavac.