Student u administraciji (m/ž)

1 dan do isteka
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Zagreb
Rok prijave:
10.04.2025.

Lugera Talent Solutions (prethodno Adecco) globalni je lider u pružanju usluga u području ljudskih potencijala.

Naš je klijent vodeća farmaceutska i biotehnološka tvrtka fokusirana na istraživanje, razvoj i proizvodnju lijekova u područjima ljudske medicine, veterinarske medicine i biotehnologije.
Trenutno su u potrazi za pojačanjem u svom timu na poziciji:

Student u administraciji (m/ž)
Lokacija: Zagreb

TVOJI RADNI ZADACI:

  • Rad na recepciji, prihvat gostiju i poslovnih partnera
  • Zaprimanje i slanje pošte, javljanje na telefon i preusmjeravanje poziva
  • Ažuriranje tablica, vođenje evidencije sastanaka i internih treninga
  • Logistička organizacija medicinskih sastanaka
  • Pripremanje različite dokumentacije, prezentacija i materijala za sastanke
  • Vođenje arhive, pohrana i ažuriranje dokumenta
  • Ostali administrativni poslovi prema nalogu nadređene osobe

ŠTO OČEKUJEMO OD NAŠEG IDEALNOG KANDIDATA:

  • Student više godine/apsolvent
  • Dostupnost za rad 15 sati tjedno (3 dana po 5 sati)
  • Trajanje studentskih prava minimalno do kraja kalendarske godine
  • Poželjno prethodno iskustvo na istim ili sličnim poslovima
  • Obavezno poznavanje rada u MS Office paketu (s naglaskom na Excel i Word)
  • Komunikativnost i ugodnost u radu s ljudima
  • Odlično znanje engleskog jezika u govoru i pismu

A NUDIMO TI:

  • Satnicu prema dogovoru
  • Mogućnost prilagodbe radnog vremena u skladu s tvojim fakultetskim obvezama
  • Rad u multinacionalnoj kompaniji i profesionalnom okruženju
  • Interne treninge, edukacije i mentorstvo
  • Ugodno radno okruženje i podršku od strane kolega unutar odjela

Ako posjedujete snažne liderske vještine i sposobnost upravljanja brzim operativnim tempom, rado ćemo vas upoznati!

Dozvola za obavljanje djelatnosti u svezi sa zapošljavanjem ministarstva nadležnog za rad br. 178/20.

Prijava

Pošaljite zamolbu za posao i prijavite se na ovo radno mjesto.
Prijavite se za posao →