Suradnik/ca za odnose s gostima/guest relation HZZ OGLAS
O poslu
Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
- Engleski jezik- pismena i usmena komunikacija
- Poželjno poznavanje dodatnog stranog jezika
- Komunikativnost, fleksibilnost, usmjerenost na rezultat, kreativnost
- Korištenje sustava za rezevaciju i upravljanje odnosima
- Strpljivost i sposobnost rješavanja problema
- Izvrsne komnikacijske vještine
- Osjećaj za detalje
ZADUŽENJA I ODGOVORNOSTI
- Usmena i pismena komunikacija s gostima u svrhu što boljeg razumijevanja njihovih potreba
- Komuniciranje s gosima u vidu provjeravanja zadovoljstva uslugom
- Održavanje zadovoljstva gostiju na najvišoj razini te praćenje pozitivnih/negativnih komentara gostiju i reagiranje na iste po potrebi
- Informiranje o stanju popunjenosti iprovjeravanje dolazaka i odlazaka na dnevnoj bazi
- Pružanje dobrodošlice gostima
- Prijavljivanje gosta kroz hotelski operativni sistem
- Davanje točnih informacija o sobi, hotelu i svim uslugama
- Praćenje, prosljeđivanje i evidentiranje važnih informacija u knjigu recepcije
- Komuniciranje s gostima neposrednim kontaktom ili telefonom sukladno standardima
- Odgovaranje na upite
- Rješavanje žalbi sukladno standardima
Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2024, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.