Suradnik/ica za marketing HZZ OGLAS
O poslu
Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
Pratiti i ažurirati troškove marketing budžeta na mjesečnoj bazi za sve grupe proizvoda/proizvode/brandove/tržišta te se konzultira s rukovoditeljem o svim važnim stavkama
Brinuti o imidžu branda kroz sve aktivnosti koje obavlja, prati tržišno pozicioniranje branda/proizvoda/grupe proizvoda/tržišta
Prema strateškim smjernicama dobivenim od rukovoditelja, Izrađivati dokumente kreativnim i medijskim agencijama (Copy brief, Packaging brief, Media brief); voditi računa o pravovremenom slanju i kontrolirati njihovo izvršenje uz završnu potvrdu rukovoditelja
Voditi računa o tome da su sve potrebne informacije o brandu/proizvodu/grupi proizvoda/tržištu točne i ažurirane na svim lokacijama (cjenici, logistički podaci, brošure, web,…) te da su sve uključene funkcije adekvatno informirane
Na temelju smjernica od strane nadređenog, aktivno sudjelovati u izradi materijala za podršku (POS) za sve kanale prodaje kao i svim drugim promotivnim aktivnostima za ostvarenje ciljeva branda/proizvoda/grupe proizvoda/tržišta (nagradne igre, promo akcije, degustacije)
Administrativni poslovi vezani uz sektor marketinga te izrada marketinških prezentacija i izvještaja (kvalitativnih i kvantitativnih
Novootvoreni posao; mogućnost zaposlenja na neodređeno Uvijeti: Razvijene komunikacijske vještine
Razvijene analitičke sposobnosti
Izražene kreativnost i inovativnost
Razvijena vještina upravljanja vremenom i projektima
Usmjerenost na detalje
Odgovorno i savjesno pristupanje radnim zadacima
Pozitivan stav i ustrajnost u ispunjavanju ciljeva
Otvorenost za suradnju i timski rad
U obzir dolaze osobe sa završenom višom ili visokom stručnom spremom.
Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2024, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.