Učitelj/ica razredne nastave HZZ OGLAS
O poslu
1.Dijeliti vrijednosti Republike 2.Djelovati u okviru temeljnih načela francuskog obrazovnog sustava, te unutar regulatornog okvira francuske škole. 3.Poznavati učenike i procese učenja. 4.Voditi računa o različitosti učenika. 5.Podrška učenicima tijekom njihovog učenja. 6.Ponašati se kao odgovoran odgajatelj i prema etičkim načelima. 7.Ovladati francuskim jezikom u kontekstu nastave i komunikacije. 8.Koristiti strani jezik u situacijama u kojima to posao zahtijeva: engleski i/ili hrvatski. 9.Surađivati unutar tima. 10.Doprinositi djelovanju obrazovne zajednice. 11.Surađivati s roditeljima. 12.Surađivati sa školskim partnerima. 13.Uključivati se u individualni i kolektivni proces profesionalnog razvoja. 14.Ovladati disciplinarnim znanjima i metodama poučavanja. 15.Graditi, provoditi i olakšavati situacije poučavanja i učenja koje uzimaju u obzir različitost učenika. 16.Organizirati i osigurati način rada grupe koji potiče učenje i socijalizaciju učenika. 17.Ocijeniti napredak i uspjeh učenika. 18.Imati osjećaj za javnu službu i rezerve koje ona nameće.
Kontekst i okruženje
Francuska međunarodna škola u Zagrebu je državna ustanova, odobrena do 3eme (1. srednje prema hrvatskom obrazovnom sustavu), pod nadzorom AEFE i djeluje u školskoj godini "sjeverna hemisfera". Prima učenike od vrtića do 3eme (i srednje škole s CNED-om), od kojih je velika većina hrvatske ili francuske nacionalnosti. Uzimajući u obzir, lokalni kulturni i regulatorni kontekst ključni su za dobru učinkovitost na radnom mjestu. Poželjno je poznavanje engleskog jezika.
Ciljevi
Riječ je o osiguranju nastavnog posla u razredima osnovne škole u sklopu sustava „više učitelja nego razreda“, u skladu s okvirom stručnih vještina. Školski profesori doprinose osnovnoj misiji Škole, a to je poučavanje i obrazovanje kako bi se svi učenici doveli do akademskog uspjeha u skladu s francuskim programima.
Traženi profil
Prednost će imati kandidati:
- Posjednici stručne diplome školskog učitelja, nositelji francuskog nacionalnog obrazovanja ili, u nedostatku, nositelji magisterija u nastavničkim, obrazovnim i osposobljavajućim zanimanjima (BAC+5).
- Izvorni govornik francuskog jezika ili, u nedostatku toga, nositelj CEFR razine C1 ili C2 certifikata za francuski jezik.
- Prezentacija iskustva u nastavi prvog stupnja. •- FLE certifikat ili iskustvo u podučavanju FLE ili studentima s posebnim potrebama dodatna su prednost
Svaka od ovih očekivanih vještina je detaljno opisana u Službenom biltenu br. 30 od 25. srpnja 2013., te navodi specifičnosti vezane uz zanimanje učitelja.
Ugovor na određeno prema lokalnom zakonu za razdoblje zamjene.
Kandidati se pozivaju da pošaju sljedeće dokumente na: [email protected] i [email protected] , u digitalnoj verziji. •Pismo motivacije na francuskom jeziku. •Detaljan životopis kandidata (posebno se podučavaju razine nastave). •Svu popratnu dokumentaciju o vještinama i kvalitetama.
Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2024, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.