Ovaj oglas je istekao 02.01.2022. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Viši stručnjak upravljanja objektima i uredima (m/ž)
Zapošljavamo
u PLIVI
Jeste li se ikada zapitali kako bi bilo raditi u PLIVI? Znanje, stručnost, predani timski rad, znatiželja i suvremene tehnologije - ključ su PLIVINOG uspjeha.
Iza investicija, izvoza, prodaje i svih pokazatelja uspješnosti kompanije stoje zaposlenici čija nas velika strast prema onome što rade pokreće i koji svojim znanjem i trudom svakodnevno unapređuju kvalitetu života ljudi diljem svijeta.
U PLIVI ćete:
TRAŽIMO
Višeg stručnjaka upravljanja objektima i uredima (m/ž)
- Upravljanje prostorom – osiguravanje da prostor optimalno podržava poslovne procese kompanije i da zaposlenici budu smješteni na radnom mjestu koje podržava njihove potrebe i očekivanja
- Upravljanje radnom okolinom – osiguranje optimalnih radnih uvjeta u prostoru (kvaliteta zraka, buka, temperatura, privatnost, osvjetljenje, prostorni komfor, čistoća, ergonomija)
- Korištenje tehnologije i tehnoloških alata za praćenje procesa upravljanja resursima i uslugama te analizu podataka
- Vođenje, organizacija i održavanje operativne i tehničke funkcionalnosti ureda
- Izradu potrebnih izvješća prema Zakupodavcu i izvješća za internu upotrebu unutar OJ Upravljanje resursima
- Praćenje i izvršavanje ugovorenih uvjeta i aktivnosti, izrada i pridržavanje plana aktivnosti upravljanja uredom
- Pohranu projektne i izvedbene dokumentacije objekta
- Organizaciju i nadgledanje aktivnosti vanjskih pružatelja usluge (održavanje, čišćenje, catering, selidbe...)
- Planiranje i praćenje dnevnih, tjednih, mjesečnih, kvartalnih, polugodišnjih i godišnjih aktivnosti
Znanja i kvalifikacije:
- VŠS/VSS strojarske, građevinske, elektrotehničke ili srodne struke
- Odlično znanje MS Office alata
- Odlično znanje engleskog jezika u govoru i pismu
- Minimalno dvije godine rada na istim/sličnim poslovima (upravljanje objektima/uredima, upravljanje projektima)
- Poželjno iskustvo rada u Facility Managementu, korištenje CAFM alata
- Izvrsne komunikacijske vještine i sposobnost rješavanja problema