Voditelj/ica društvenih mreža HZZ OGLAS
O poslu
Viša ili prvostupanjska
Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
Opis posla: vođenje svih društvenih mreža (Facebook, Instagram, Twitter, Youtube, LinkedIn, TikTok…)
fotografiranje, snimanje i uređivanje materijala za društvene mreže, kreiranje sadržaja, praćenje aktivnosti
planiranje i realizacija marketinškog plana (ovisno o sezoni, godišnjem dobu, aktualnostima)
priprema digitalnih sadržaja za oglašavanje
komunikacija s korisnicima društvenih mreža
unaprijeđenje brand awarness-a (briga o brandu i njegovoj prezentaciji)
izrada izvještaja i analiza uspješnosti kampanja na društvenim mrežama i webu
predlaganje budžeta i kontrola potrošnje na digitalnim medijima
predlaganje kampanja na društvenim mrežama za nove projekte
aktivno praćenje konkurencije i analize tržišta kako bi se osigurala konkurentnost naših kampanja
Potrebno obrazovanje, znanja i vještine iskustvo rada u vođenju društvenih mreža
iskustvo rada s alatima za uređivanje slika/grafika i video materijala
komunikativnost, kreativnost, dinamičnost, samoinicijativnost, fleksibilnost
samostalnost u obavljanju zadataka
visoka razina analitičkih vještina
smisao za jasno i precizno pismeno izražavanje
Poslodavac ti nudi ugovor na neodređeno s probnim radom od pola godine
ugodna atmosfera u malom timu
stjecanje praktičnog iskustva
sudjelovanje u kreiranju novih projekata
dinamičan posao uz mogućnost učenja o upravljanju projektima
mogućnost rada na raznim projektnim aktivnostima
Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2024, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.