Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 13.05.2020. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Voditelj/ica financija

Oglas je istekao
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Zagreb
Rok prijave:
13.05.2020.

Natječaj za radno mjesto: Voditelj/ica financija
Rok za prijavu: 13. svibnja 2020.

Institut za razvoj obrazovanja (IRO) je vodeća neprofitna i nevladina organizacija u Hrvatskoj za razvoj i implementaciju politika visokog obrazovanja. IRO se zalaže za sustav visokog obrazovanja koji će osiguravati jednake obrazovne mogućnosti, voditi se načelima osiguravanja kvalitete, promicati međunarodnu suradnju, poticati cjeloživotno učenje te odgovarati potrebama pojedinca i društva. Detaljnije informacije o našem radu su dostupne na www.iro.hr.

Uspješan kandidat/kinja za radno mjesto Voditelja/ice financija u IRO-u je stručnjak/kinja u području financija te izvrsno poznaje relevantne nacionalne i EU propise koji reguliraju ovo područje rada. IRO želi zaposliti talentiranog stručnjaka/kinju s iskustvom financijskog upravljanja u neprofitnom ili javnom sektoru. Najboljem kandidatu/kinji bit će ponuđen ugovor o radu i odgovarajući financijski uvjeti.

Osnovne informacije o radnom mjestu:

  • Angažman putem ugovora o radu na određeno vrijeme u trajanju od 1 godine, tj. u razdoblju od 01.07.2020. do 30.06.2021., s mogućnošću nastavka suradnje i sklapanja ugovora na neodređeno vrijeme nakon isteka navedenog perioda.
  • Angažman je na puno radno vrijeme, radnim danom od ponedjeljka do petka.
  • Mjesto rada: Zagreb, Trg Nikole Zrinskog 9, uz mogućnost rada na daljinu
  • Plaća: raspon plaće od 6,000 do 8,000 kn te predmet dogovora s odabranim/om kandidatom/kinjom.

Opis posla:

  • Upravljanje cjelokupnim financijskim poslovanjem organizacije: izrada i kontinuirano praćenje realizacije financijskih planova organizacije, izrada financijskih evaluacija.
  • Suradnja s voditeljima/cama projekata: upravljanje financijama za pojedine projekte (nacionalne, EU i međunarodne), s posebnim naglaskom na projekte financirane sredstvima EU; izrada proračuna potrebnih za prijavu EU projekata, implementacija financijskih aktivnosti za dobivene EU projekte; izrada financijskih izvješća za projekte.
  • Neprekidno usklađivanje poslovanja organizacije s relevantnim zakonskim propisima.
  • Prikupljanje relevantnih financijskih podataka te izrada financijskih analiza potrebnih za unaprjeđenje financijskog poslovanja.
  • Kontrola i priprema dokumentacije prije plaćanja te priprema, unos i kontrola izvršenja platnih naloga.
  • Kontrola i priprema dokumentacije nakon plaćanja (priprema bankovnih izvoda po obavljenim plaćanjima s pratećom dokumentacijom).
  • Izrada putnih naloga, vođenje knjige putnih naloga.
  • Vođenje nadzorne knjige poslovanja s nerezidentima.
  • Vođenje evidencije namjenskih donacija na kvartalnoj bazi.
  • Suradnja s vanjskim knjigovodstvenim servisom: priprema, izrada i slanje dokumentacije za knjigovodstvo, praćenje i osiguravanje kvalitete rada knjigovodstvenog servisa, kontrola i upravljanje mjesečnim, kvartalnim, polugodišnjim i godišnjim financijskim izvješćima organizacije, kontrola knjiženja.
  • Praćenje pravnog aspekta poslovanja organizacije.

Traženi profil kandidata/kinje:

  • Poželjno da kandidat/kinja ima završen diplomski studij iz područja ekonomije i financija.
  • Radno iskustvo na sličnim ili odgovarajućim poslovima za ovo radno mjesto od najmanje 3 godine.
  • Poželjno iskustvo u upravljanju financijama u neprofitnom ili javnom sektoru.
  • Napredne analitičke sposobnosti u financijama.
  • Iskustvo rada i upravljanja financijama i proračunima na nacionalnim i/ili EU projektima te poznavanje EU programa i fondova.
  • Napredno poznavanje odgovarajućih nacionalnih i EU propisa u području financija.
  • Napredno poznavanje hrvatskog jezika u pismu i govoru.
  • Dobro poznavanje engleskog jezika u pismu i govoru.
  • Napredno poznavanje MS Office paketa. Posebno je važno da kandidat/kinja ima napredna znanja i vještine za korištenje programa MS Excel (izrada tabelarnih i grafičkih prikaza analiza).
  • Izvrsne organizacijske vještine, pouzdanost, točnost i sistematičnost.
  • Visoka motivacija za rad i nove izazove, spremnost i sposobnost za učenje.
  • Poželjno iskustvo rada u međunarodnim timovima i izvrsne komunikacijske vještine. IRO posebno potiče timski rad i traži kandidata/kinju koji/a je usmjeren/a na postizanje ciljeva, no istovremeno je dovoljno fleksibilan/na i osjetljiv/a za potrebe tima i na trendove iz okruženja.

Prijava:

  • Prijava se sastoji od životopisa i motivacijskog pisma na hrvatskom jeziku (do 300 riječi)
  • Rok za slanje prijave: 13.05.2020.
  • Prijave se šalju isključivo e-mailom na [email protected]. Molimo da u predmetu emaila OBAVEZNO napišete: Voditelj/ica financija.
  • Intervjui s kandidatima/kinjama čije prijave uđu u uži krug će biti održani tijekom svibnja 2020. godine.
  • Očekivani početak radnog odnosa 01.07.2020.