Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 03.09.2023. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Voditelj/ica odjela za donacije građana

Oglas je istekao

Natječaj za radno mjesto:
Voditelj/ica odjela za donacije građana

Lokacija: Zagreb, nacionalni ured SOS Dječjeg sela Hrvatska

Rok za prijavu: 03.09.2023.


O nama

SOS Dječje selo Hrvatska brine za djecu bez odgovarajuće roditeljske skrbi, neovisno o njihovoj rasnoj, nacionalnoj i vjerskoj pripadnosti, pruža im ljubav i sigurnost u obiteljskom okruženju, trajan dom i obrazovanje za sretno i mirno djetinjstvo. Trenutno skrbimo o 240 djece i mladih u SOS Dječjem selu Ladimirevci i Lekenik, te SOS Zajednicama mladih u Osijeku, Velikoj Gorici i Zagrebu. Također provodimo i brojne prevencijske programe u lokalnim zajednicama gdje naši mobilni timovi rade s obiteljima u riziku kako bi se spriječilo izdvajanje djece i mladih iz bioloških obitelji. Veliku pažnju poklanjamo i zagovaranju za dječja prava.

Više informacija o našem radu možete pronaći na našoj web stranici www.sos-dsh.hr


O Tebi

Ako Ti je važno da:

  • pomažeš onima kojima je to najpotrebnije,
  • radiš u uvažavajućem okruženju,
  • imaš osjećaj ispunjenosti jer znaš da svojim radom ovaj svijet činiš boljim mjestom,
  • osjećaš ponos spram posla koji svakodnevno obavljaš,
  • te ako ispunjavaš uvjete natječaja

    javi nam se prijavom koja treba sadržavati životopis i motivacijsko pismo.

O radnom mjestu:

Svrha pozicije voditelja/ice odjela donacija građana je planiranje, organizacija i nadzor rada odjela za donacije građana. Glavne aktivnosti odjela su akvizicija novih donatora (građana – fizičke osobe) u vidu redovnih mjesečnih donacija (trajni nalog) te povremenih (jednokratnih) donacija; upravljanje programom lojalnosti, inovacijama te promocija brenda SOS Dječjeg sela Hrvatska. Odjel za donacije građana broji 30-ak članova tima, a akvizicija novih donatora (građana – fizičke osobe) provodi se kanalima F2F, D2D, pozivnim centrom te putem digitalnih platformi.

Svrha odjela za donacije građana je osigurati stabilnost financijskih prihoda za funkcioniranje SOS Dječjih sela te osigurati dugotrajne i stabilne odnose s građanima donatorima na temeljima jasne, iskrene i odgovorne komunikacije. Našu misiju podupire oko 36.000 građana redovnim mjesečnim donacijama koji su okosnica naše financijske stabilnosti i kvalitete skrbi u programima koje provodimo.

Glavni zadaci i odgovornosti radnog mjesta:

  • razvoj i provedba godišnjeg poslovnog plana prikupljanja sredstava od građana s naglaskom na redovite mjesečne donatore,
  • strateški razvoj  u dva glavna segmenta rada: privlačenje novih donatora u Klub prijatelja SOS Dječjeg sela  te razvoj lojalnosti postojećih donatora putem pozivnog centra,
  • vođenje i osnaživanje koordinatora (F2F/D2D koordinator; koordinator tima za lojalnost donatora; koordinator za inovacije), te voditelja timova SOS predstavnika,
  • razvoj i unaprjeđivanje baze donatora (temeljnog alata rada odjela za donacije i komunikacije) s ciljem optimizacije procesa rada,
  • planiranje, nadziranje, analiza i evaluacija rezultata kampanja i aktivnosti prikupljanja donacija od građana,
  • proaktivna suradnja s direktoricom odjela za donacije (fundraising), odjelom ljudskih potencijala, odjelom za financije i kontroling, odjelom za marketing, komunikacije i odnose s javnošću, direktorima SOS Dječjih sela,
  • sudjelovanje u razmjeni iskustava na međunarodnoj razini unutar krovne organizacije SOS Kinderdorf International (edukacije, radionice i treninzi, field visit, …).

Uvjeti radnog mjesta:

  • VSS – završen diplomski studij,
  • minimalno 5 godina radnog iskustva (poželjno i više),
  • aktivno znanje engleskog jezika na razini samostalnog korisnika u govoru i pismu,
  • napredno znanje korištenja uredskih programa (MS Office) i Interneta.

Profil idealnog kandidata:

  • osobna i profesionalna usklađenost s vrijednostima organizacije: hrabrost, predanost, povjerenje i odgovornost,
  • značajno poslovno iskustvo u vođenju i razvoju timova,
  • relevantno iskustvo u području financija,
  • poželjno iskustvo u području marketinga i prodaje
  • relevantno iskustvo u planiranju, provedbi planova i analiziranju,
  • visoka razina samoinicijativnosti i motivacije u radu,
  • visoko razvijene analitičke sposobnosti,
  • visoko razvijene komunikacijske i pregovaračke vještine,
  • poželjno iskustvo rada u neprofitnoj organizaciji (NGO),
  • vozačka dozvola B kategorije.

Što nudimo:

  • smislen rad u visoko profesionalnom i uvažavajućem okruženju,
  • mogućnost kontinuiranog učenja i usavršavanja,
  • briga oko radno-privatne ravnoteže,
  • 6 tjedana godišnjeg odmora,
  • uz redovnu plaću, osiguravamo isplatu neoporezivih naknada za prijevoz, prehranu, božićnicu i regres (prema mogućnostima poslodavca)
  • godišnji sistematski pregled

Vrsta zaposlenja:

  • Tražimo osobu za stalni radni odnos i dugoročnu suradnju. Naša standardna praksa zapošljavanja je potpisivanje ugovora o radu na određeno vrijeme (godinu dana uz probni rok 4 mjeseca), te nakon toga ugovor o radu na neodređeno vrijeme.

*prije potpisivanja ugovora o radu svi zaposlenici SOS-a dužni su dostaviti Uvjerenje da se protiv njih ne vodi kazneni postupak

Veselimo se Tvojoj prijavi!