Snaga trgovačkog društva „Pleter-usluge“ d.o.o. leži u našem kolektivu Upotpunjujemo sinergiju do sada stečenih znanja, kompetencija i vještina naših djelatnika s dodatnim usavršavanjem i napredovanjem Želiš li nam biti kolega? Što čekaš? Prijavi se na natječaj i pridruži nam se! OPIS POSLA: organizira i koordinira operativni proces rada u restoranu sukladno zakonskim propisima, pravilima struke i normativnim aktima Društva; izrađuje ponude na upit te iste usklađuje sa Službom ugostiteljskih djelatnosti i trgovine; aktivno sudjeluje u prodaji ugostiteljskih kapaciteta; predlaže cijene ugostiteljske ponude te uvođenje novog asortimana u ponudi; provodi odluke Uprave Društva; sudjeluje u izradi planskih dokumenata; analizira rezultate poslovanja i predlaže mjere za poboljšanje istih; kontrolira izvršenje planskih zadataka; aktivno sudjeluje u provođenju implementacije i održavanja HACCP sustava te implementiranog sustava kvalitete prema normi ISO; radi na unaprjeđenju organizacije poslovanja iz svog djelokruga rada; u poslovnoj aplikaciji izrađuje, kontrolira i ovjerava poslovnu dokumentaciju; permanentno radi na kreiranju nove ponude restorana i prati trendove u ugostiteljstvu; naručuje i organizira nabavu optimalnih količina namirnica i drugog materijala; vodi računa o utrošku materijala sukladno internim aktima Društva; ispostavlja račune za pružene usluge korisnicima temeljem narudžbenice i specifikacije pružene usluge i prosljeđuje ih na ovjeru; vodi evidencije o restoranskoj opremi i sitnom inventaru te je materijalno i financijski odgovoran za stanje iste; vodi brigu i odgovara za rokove trajanja sirovina i namirnica u svom djelokrugu rada; sastavlja raspored rada radnika restorana; brine o redovitom obavljanju zdravstvenih pregleda osoba pod zdravstvenim nadzorom; nadzire rad radnika, brine o kakvoći obavljenih radova kao i ljubaznosti i uslužnosti osoblja, potiče radnike na bolju kvalitetu rada; upozorava radnike na učinjene propuste, a u slučaju većih nepravilnosti ili ponavljanja propusta o istima izvješćuje nadređenog radnika; provodi mjere zaštite na radu i zaštite od požara sukladno zakonskim propisima i aktima Društva te brine o sigurnosti radnika; nadzire pravilan obračun i polaganje dnevnog utrška, uz vođenje odgovarajućih evidencija sukladno internim aktima Društva; u odsutnosti njegove poslove preuzima voditelj kuhinje; obavlja i druge poslove po nalogu nadređenog BROJ RADNIKA: 1 MJESTO RADA: ZAGREB RAZINA OBRAZOVANJA: VSS/VŠS/SSS hotelijerska, ekonomska, turistička, ugostiteljska (društveni smjer) RADNO ISKUSTVO: 3 godine radnog iskustva na poslovima samostalnog kuhara NAČIN ZAPOSLENJA: Na neodređeno vrijeme – upražnjeni poslovi POSEBNI UVJETI: -prednost rad na istim ili sličnim poslovima -rad na računalu (MS Office paket) -znanje jednog svjetskog stranog jezika (prednost engleski jezik) RADNO VRIJEME: Puno radno vrijeme ROK ZA PRIJAVU: 19.11.2024. NUDIMO: rad u uspješnom i stabilnom Društvu te dinamičnom kolektivu, definirano radno vrijeme 40 sati tjedno, prijevoz plaćen u cijelosti, uvećane satnice za prekovremene sate i rad blagdanom, mogućnost dogovora i zamjena prilikom korištenja godišnjeg odmora, stalni radni odnos - mogućnost prijave na neodređeno nakon probnog rada, mogućnost napredovanja, isplata regresa, božićnice i dara za djecu, osigurana priznanja za rezultate o Osigurana radno zaštitna odjeća i obuća o Osiguran uhodani tim koji Vas željno iščekuje o Osigurane razne pogodnosti djelatnika društva Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju na temelju Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine broj 121/17, 98/19, 84/21) dužne su uz prijavu na natječaj dostaviti dokaze navedene u članku 101. Zakona u svrhu ostvarivanje prava prednosti. Popis dokaza nalazi se na stranici Ministarstva hrvatskih branitelja pod sljedećom poveznicom: https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//NG/12%20Prosinac/Zapošljavanje//Popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapošljavanju.pdf Molbe s kratkim životopisom primamo na adresu: Čerinina 23, Zagreb, e-mail adresu:
[email protected] ili na broj faksa: 01/2306-997.