Ovaj oglas je istekao 27.09.2024. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Voditelj marketinga i oduševljenja kupaca (m/ž)
Mi smo jedan od vodećih tematskih parkova i veleprodaja igračaka na području HR, BiH i SLO. U skoro svakom kućanstvu se nalazi neka od naših igračaka poput Super Things, Roboalive, X-Shot ili neka od društvenih igra poput 5 sekundi, Detektor laži, Znaš li tko si, Bomba Mace, Viroza...
Dinamičan smo i mlad tim koji počiva na poštivanju i povjerenju, otvoreno pričamo o izazovima i problemima, te razvijamo praktična rješenja. Imamo jasne ciljeve i ključne pokazatelje uspjeha, te inzistiramo na visokom radnom učinkom i istim standardima ponašanja za sve.
Mjesto rada: Zagreb
- Odgovorni ste povećati tržišni udio i profitabilnost naših tematskih parkova u B2B i B2C segmentima
- Mjerite, analizirate ključne KPI-e (market share, EBIT, oduševljenje kupaca), te ROI i uspješnost komunikacije, te redovito mjesečno izvještavate o istima u pisanom obliku koji sadržava i prijedloge unapređenja ključnih KPI-a
- Odgovorni ste za ponudu, sadržaj i vrijednost proizvoda i paketa u B2B i B2C, te imate fokus na oduševljenje korisnika koje mjerimo sljedećim KPI-evima: mean net promoter score 9.4 ili više, google my business igrandia/marsupia 4.7 ili više, mean net promoter score ankete rodjendana 9.4 ili više
- Ostvariti planirane prihode i EBIT na mjesečnom, kvartalnom i godišnjem nivou za B2C i B2B segment
- Odgovorni ste na osnovu analize poslovanja tvrtke i konkurencije izraditi marketinške planove i dodatne KPI-e koji podržavaju poslovne planove tvrtke u pisanome obliku za najmanje naredna 2 kvartala koji su pravovremeno prezentirani i odobreni od strane management tima
- Aktivno sudjelujete u izradi i provedbi operativnog i poslovnog plana s ostatkom management tima
- Osigurati provedbu edutainmenta u skladu s definiranim postotkom djece i korisnika koji su prošli katalogizirani edutainment naspram ukupnog broja prodanih ulaznica, te kvaliteta i oduševljenje korisnika i B2B partnera u skladu s poslovnim planom
- Osigurati prihode i profitabilnost webshop-a i trgovina igračaka u skladu s poslovnim planom na mjesečnoj, kvartalnoj i godišnoj razini.
- Implementirate i upravljate cjelokupnom komunikacijom i sadržajem na svim kanalima tvrtke (interno, retail, web, radio, društvene mreže, email, CRM, blogovi...)
- Odgovorni ste za optimalnu organizacijsku strukturu odjela marketinga i popunjenost rola kompetentnim i motiviranim djelatnicima, kao i adekvatne outsource tvrtke potrebne za implementaciju dogovorenih marketinških planova i aktivnosti i realizaciju poslovnih planova tvrtke
- Analizirate B2B i B2C podatke o povratnim informacijama kupaca kako bi se utvrdilo jesu li kupci oduševljeni proizvodima i uslugama tvrtke, te što je potrebno promijeniti ili unaprijediti
- Primjer ste željene organizacijsku kulture i istu gradi i prenosi na ostatak tima
- Aktivno pratite rast i razvoj svih djelatnika unutar tima, vršite evaluaciju i evidentirate njihov učinak koji je u skladu s propisanim standardima i procesima
- Nakon prvog mjeseva rada dati u pisanom obliku plan ključnih aktivnosti i projekata koje ćete implementirati idući mjesec iz perspektive ključnih KPI-eva tvrtke, 4C leadership-a, 5 building blokova tvrtke i trokuta željenog okruženja i ponašanja. Od drugog mjeseca rada nadalje do kraja mjeseca dati osvrt u pisanom obliku na postignute rezultate u prošlom mjesecu , te plan ključnih aktivnosti i projekata za idući mjesec. Nakon 6 mjeseci rada kvartalno planiranje ključnih inicijativa i projekata 9 mjeseci unaprijed, te redovito pisano izvještavanje o postignutim rezultatima za prošli kvartal
- Dokumente, aplikacije i procese u odgovornosti radnog mjesta pravovremeno koristite, procesuirate i prosljeđuje dalje (interno ili prema partnerima)
- Osiguravate da članovi tima posjeduju sve potrebne informacije, alate i resurse za obavljanje posla, te pravovremeno razmjenjivate informacije s ostalim suradnicima u kompaniji
- Izvrsno poznavanje kako trenutno relevantni kanali digitalnog marketinga funkcioniraju
- Višegodišnje iskustvo u dizajniranju i implementaciji uspješnih marketinških kampanja
- Jako dobro razvijene komunikacijske, analitičke, te vještine upravljanja timovima i projektima
- Dobro poznavanje i iskustvo s SEO/SEM, Google Analytics
- Dobro poznavanje online marketing alata i najboljih praksi njihove primjene
- Napredno poznavanje engleskog i hrvatskog jezika u govoru i pismu
- Polugodišnji bonus vezan na prodajne rezultate, te implementaciju ključnih inicijativa i projekata
- Godišnji bonus vezan na ostvaren EBIT
- Mogućnost rada od kuće (30% radnog vremena)
- Odličnu radnu atmosferu
Vrsta zaposlenja: Puno radno vrijeme.
Tip ugovora o radu: Ugovor o radu na neodređeno s probnim rokom 6 mjeseci.
Mjesto rada: Zagreb
Početak rada: odmah