Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 27.09.2024. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Voditelj marketinga i oduševljenja kupaca (m/ž)

Oglas je istekao
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Zagreb
Rok prijave:
27.09.2024.
Dobrodošli u Igrandiju i Marsupiju, mjesto sjajne zabave na 8000 m2. Dođi! Ostavi svakodnevicu ispred vrata i uđi u nevjerojatan svijet pun uzbuđenja! Naš zabavni park namijenjen je zabavi cijele obitelji. Dok se najmanji igraju u Igrandiji, oni malo stariji u Marsupiji ulaze u svijet najdužeg zipline-a u gradu, laser taga, trampolina i virtualne stvarnosti.

Mi smo jedan od vodećih tematskih parkova i veleprodaja igračaka na području HR, BiH i SLO. U skoro svakom kućanstvu se nalazi neka od naših igračaka poput Super Things, Roboalive, X-Shot ili neka od društvenih igra poput 5 sekundi, Detektor laži, Znaš li tko si, Bomba Mace, Viroza...

Dinamičan smo i mlad tim koji počiva na poštivanju i povjerenju, otvoreno pričamo o izazovima i problemima, te razvijamo praktična rješenja. Imamo jasne ciljeve i ključne pokazatelje uspjeha, te inzistiramo na visokom radnom učinkom i istim standardima ponašanja za sve.
Voditelj marketinga i oduševljenja kupaca (m/ž)
Mjesto rada: Zagreb
Vaše odgovornosti:
  • Odgovorni ste povećati tržišni udio i profitabilnost naših tematskih parkova u B2B i B2C segmentima
  • Mjerite, analizirate ključne KPI-e (market share, EBIT, oduševljenje kupaca), te ROI i uspješnost komunikacije, te redovito mjesečno izvještavate o istima u pisanom obliku koji sadržava i prijedloge unapređenja ključnih KPI-a
  • Odgovorni ste za ponudu, sadržaj i vrijednost proizvoda i paketa u B2B i B2C, te imate fokus na oduševljenje korisnika koje mjerimo sljedećim KPI-evima: mean net promoter score 9.4 ili više, google my business igrandia/marsupia 4.7 ili više, mean net promoter score ankete rodjendana 9.4 ili više
  • Ostvariti planirane prihode i EBIT na mjesečnom, kvartalnom i godišnjem nivou za B2C i B2B segment
  • Odgovorni ste na osnovu analize poslovanja tvrtke i konkurencije izraditi marketinške planove i dodatne KPI-e koji podržavaju poslovne planove tvrtke u pisanome obliku za najmanje naredna 2 kvartala koji su pravovremeno prezentirani i odobreni od strane management tima
  • Aktivno sudjelujete u izradi i provedbi operativnog i poslovnog plana s ostatkom management tima
  • Osigurati provedbu edutainmenta u skladu s definiranim postotkom djece i korisnika koji su prošli katalogizirani edutainment naspram ukupnog broja prodanih ulaznica, te kvaliteta i oduševljenje korisnika i B2B partnera u skladu s poslovnim planom
  • Osigurati prihode i profitabilnost webshop-a i trgovina igračaka u skladu s poslovnim planom na mjesečnoj, kvartalnoj i godišnoj razini.
  • Implementirate i upravljate cjelokupnom komunikacijom i sadržajem na svim kanalima tvrtke (interno, retail, web, radio, društvene mreže, email, CRM, blogovi...)
  • Odgovorni ste za optimalnu organizacijsku strukturu odjela marketinga i popunjenost rola kompetentnim i motiviranim djelatnicima, kao i adekvatne outsource tvrtke potrebne za implementaciju dogovorenih marketinških planova i aktivnosti i realizaciju poslovnih planova tvrtke
  • Analizirate B2B i B2C podatke o povratnim informacijama kupaca kako bi se utvrdilo jesu li kupci oduševljeni proizvodima i uslugama tvrtke, te što je potrebno promijeniti ili unaprijediti
  • Primjer ste željene organizacijsku kulture i istu gradi i prenosi na ostatak tima
  • Aktivno pratite rast i razvoj svih djelatnika unutar tima, vršite evaluaciju i evidentirate njihov učinak koji je u skladu s propisanim standardima i procesima
  • Nakon prvog mjeseva rada dati u pisanom obliku plan ključnih aktivnosti i projekata koje ćete implementirati idući mjesec iz perspektive ključnih KPI-eva tvrtke, 4C leadership-a, 5 building blokova tvrtke i trokuta željenog okruženja i ponašanja. Od drugog mjeseca rada nadalje do kraja mjeseca dati osvrt u pisanom obliku na postignute rezultate u prošlom mjesecu , te plan ključnih aktivnosti i projekata za idući mjesec. Nakon 6 mjeseci rada kvartalno planiranje ključnih inicijativa i projekata 9 mjeseci unaprijed, te redovito pisano izvještavanje o postignutim rezultatima za prošli kvartal
  • Dokumente, aplikacije i procese u odgovornosti radnog mjesta pravovremeno koristite, procesuirate i prosljeđuje dalje (interno ili prema partnerima)
  • Osiguravate da članovi tima posjeduju sve potrebne informacije, alate i resurse za obavljanje posla, te pravovremeno razmjenjivate informacije s ostalim suradnicima u kompaniji
Znanja i kvalifikacije:
  • Izvrsno poznavanje kako trenutno relevantni kanali digitalnog marketinga funkcioniraju
  • Višegodišnje iskustvo u dizajniranju i implementaciji uspješnih marketinških kampanja
  • Jako dobro razvijene komunikacijske, analitičke, te vještine upravljanja timovima i projektima
  • Dobro poznavanje i iskustvo s SEO/SEM, Google Analytics
  • Dobro poznavanje online marketing alata i najboljih praksi njihove primjene
  • Napredno poznavanje engleskog i hrvatskog jezika u govoru i pismu
Nudimo:
  • Polugodišnji bonus vezan na prodajne rezultate, te implementaciju ključnih inicijativa i projekata
  • Godišnji bonus vezan na ostvaren EBIT
  • Mogućnost rada od kuće (30% radnog vremena)
  • Odličnu radnu atmosferu

Vrsta zaposlenja: Puno radno vrijeme.
Tip ugovora o radu: Ugovor o radu na neodređeno s probnim rokom 6 mjeseci.
Mjesto rada: Zagreb
Početak rada: odmah