Ovaj oglas je istekao 08.08.2020. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Voditelj odjela korisničke podrške i operativnih poslova (m/ž)
O poslu
Opis posla:
- voditelj odjela korisničke službe i operativnih poslova samostalno je odgovoran za uspješnost cijelog tima koji uključuje odjel korisničke podrške i odjel operativnih poslova
- vodi tim od desetak (po potrebi i više) djelatnika
- nadzire poslovne procese, koordinira s ostalim odjelima, kontrolira uspješnost svog odjela i brine da se svi zadaci kvalitetno odrade u najkraćem mogućem roku
- proaktivno nalazi nova rješenja, postavlja nove procese i radi na edukaciji i poslovnom razvijanju svih djelatnika unutar tima
- svakodnevno surađuje sa ostalim odjelima unutar tvrtke, detaljno poznaje procese unutar tvrtke kao i prodajni asortiman
O zaposleniku
- tražimo osobu koja ima minimalno 3 godine radnog iskustva kao voditelj tima s većim brojem djelatnika te minimalno 3 godine iskustva u radu s korisnicima/call centru ili sl.
- osobu koja dokazano uspješno može voditi tim od 10+ zaposlenika, educirati ih, motivirati i svakodnevno voditi prema još boljim rezultatima
- osobu koja je proaktivna i samostalna u zaključivanju, razmišljanju i radu uz visoku sposobnost donošenja odluka
- osobu koja je odgovorna, ažurna i detaljna te ima sposobnost adekvatno definirati prioritete
- osobu koja se prilagođava u stresnim situacijama te shvaća važnost i svrhu pozitivnog utjecaja na tim
- timskog igrača pozitivnog, strpljivog i mirnog stava i karaktera koji se može nositi sa svim zahtjevima kupaca i/ili tima
- izvrsno poznavanje Microsoft Office paketa te općenito napredno i brzo koristi računalo u svakodnevnim zadacima
Molimo prijavite se putem donje 'Brze prijave'.