Razina obrazovanja:
Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
Ostale informacije:
Proaktivno traženje poslovnih prilika za rast kroz razvoj postojećeg portfelja, uz istovremeno stjecanje novih klijenata. Organiziranje i vođenje inspekcija hotela s partnerima. Uključivanje u tjedne prodajne aktivnosti kako bi se osigurao kontinuirani rast poslovanja (prodajni pozivi, inspekcije lokacija, zabava, prodajne akcije). Pomoć u provođenju opsežnog istraživanja konkurencije i održavanje izvrsnog znanja o proizvodu hotela. Poznavanje potreba klijenata kako bi se izgradila "win-win" strateška partnerstva. Komuniciranje i usko surađivanje s relevantnim operativnim odjelima kako bi se osiguralo ispunjenje očekivanja gostiju. Postizanje osobnih prodajnih ciljeva. Kreiranje prijedloga za poboljšanja direktoru prodaje i marketinga (DOSM), u smislu tržišnih strategija, za kontinuirano poboljšanje poslovne situacije hotela. Redovito obavljanje provjera konkurencije. Osiguravanje sudjelovanja na izložbama, sajmovima, promotivnim prodajnim akcijama itd., predstavljajući hotel i Hyatt International, kako bi se stekao pozitivan imidž na tržištu. Putovanja u strane zemlje radi prodajnih aktivnosti prema uputama DOSM-a Osiguranje usklađenosti s zakonima, propisima i politikama hotela. Pomoć timu u pružanju potrebne podrške. Održavanje pozitivnih interakcija s gostima i kolegama uz dobre radne odnose. Osiguranje da svi zaposlenici imaju ažurirane informacije o hotelskom proizvodu, trenutnim promocijama, promjenama politika i odgovarajućoj unutarnjoj komunikaciji. Fokusiranje na rješenja i upravljanje problemima. Redovita izrada izvještaja, upravljanje bazama podataka i održavanje financijskih evidencija u skladu s politikama tvrtke. Dužnosti uključuju i pripremu i predstavljanje učinkovitih prijedloga, održavanje dobro organizirane dokumentacije i izvještaja, korištenje Hyatt sustava te koordiniranje zahtjeva za uslugama klijenata prema potrebi.