Voditelj recepcije (m/ž)
O poslu
• Organizaciju i vođenje rada recepcije.
• Osiguranje profesionalnog i ljubaznog odnosa prema gostima.
• Upravljanje rezervacijama, check-in i check-out procedurama.
• Obuku, koordinaciju i motivaciju recepcijskog osoblja.
• Rješavanje eventualnih problema i žalbi gostiju na profesionalan način.
• Suradnju s drugim odjelima hotela kako bi se osigurala besprijekorna usluga.
• Izradu dnevnih i mjesečnih izvještaja.
• Rad na recepciji
• Mogućnost profesionalnog razvoja i napredovanja.
• Atraktivna primanja i dodatne pogodnosti.
• Rad u dinamičnom i podržavajućem timu.
• Stabilno zaposlenje u hotelu s 4 zvjezdice
• Osiguran parking
• Naknada za prijevoz i topli obrok
O zaposleniku
• Odlično poznavanje engleskog jezika (poznavanje dodatnih jezika je prednost).
• Visoka razina organizacijskih i komunikacijskih vještina.
• Poznavanje rada na računalnim sustavima vezanim za recepcijsko poslovanje.
• Proaktivnost, usmjerenost na detalje i ljubaznost.
• Sposobnost rada pod pritiskom i rješavanja problema.