Voditelj skladišta (m/ž)

25 dana do isteka
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Rakitje
Rok prijave:
15.01.2025.

Voditelj skladišta (m/ž)

Manpower Hrvatska za svog klijenta, renomiranu tvrtku za prodaju i proizvodnju namještaja, traži djelatnika na poziciji: Voditelj skladišta (m/ž)

Mjesto rada:

  • Rakitje

Opis posla:

  • Nadzor i odgovornost za pravovremeno zaprimanje, skladištenje i izdavanje robe
  • Evidencija radnog vremena djelatnika u skladištu
  • Organizacija i izrada uputa radnih procesa u skladištu
  • Vođenje radne jedinice s većim brojem zaposlenih
  • Sudjelovanje u planiranju, nabavi i organizaciji procesa i inventara u skladištu
  • Odgovornost za inventuru i stanje zaliha

Uvjeti:

  • Minimalno 2 godine radnog iskustva na sličnim poslovima
  • Spremnost na vođenje tima od 10 ljudi
  • Pouzdana i proaktivna osoba
  • Poznavanje rada na računalu

Pogodnosti:

  • Rad u jutarnjoj smjeni
  • Slobodni vikendi
  • Stimulativna primanja
  • Naknada za prijevoz u cijelosti
  • Božićnica, uskrsnica, regres, dar za dijete
  • Ugovor na neodređeno s probnim radom
  • Mogućnost napredovanja i stručnog usavršavanja

Ukoliko ste zainteresirani za navedenu poziciju i zadovoljavate uvjete natječaja, molimo Vas da pošaljete svoj CV. Napominjemo kako će samo kandidati koji zadovolje uvjete biti kontaktirani za daljnje korake u selekciji.

MANPOWER d.o.o. za privremeno zapošljavanje i posredovanje pri zapošljavanju,
Zagreb, Avenija Dubrovnik 16, OIB 35539279541, na osnovu rješenja Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva, KLASA: 102-02/09-04/02, UBROJ: 526-08-02-02/2-09-2 društvo je evidentirano u Knjigu evidencije agencija za privremeno zapošljavanje pod brojem 28/09, a na osnovu potvrde Ministarstva rada, mirovinskog sustava, obitelj i socijalne politike, KLASA: 102-02/21-03/28, UBROJ: 524-04-01-02/1-21-2 u Knjigu evidencije fizičkih i pravnih osoba koje obavljaju djelatnosti u svezi sa zapošljavanjem pod brojem 253/21

Prijava

Pošaljite zamolbu za posao i prijavite se na ovo radno mjesto.
Prijavite se za posao →