Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 30.09.2023. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Voditelj ureda (m/ž)

Oglas je istekao

Adecco je svjetski lider u pružanju usluga s područja ljudskih potencijala. Naših 32.000 stručnjaka posluje u više od 60 zemalja diljem svijeta te svakodnevno povezuju preko 700.000 talenata s njihovim idealnim poslodavcima.

Naš klijent, Remington Realty, ekskluzivan je partner globalne mreže luksuznih nekretninskih tvrtki Christie's International Real Estate. S gotovo 1.000 ureda u 49 zemalja i teritorija te godišnjom vrijednošću prodanih nekretnina u svijetu od preko 100 milijardi dolara, Christie's International Real Estate globalni je nekretninski „powerhouse“. Remington Realty, njihov partner na području jugoistočne Europe, ostvario je neke od najznačajnijih i najistaknutijih prodaja kojima se pozicionirao kao nezaobilazan akter na hrvatskom tržištu luksuznih nekretnina. Kako bi tu kvalitetu zadržali i unaprijedili, traže pojačanje na poziciji

VODITELJ UREDA (M/Ž)
Lokacija: Opatija / Rijeka

ŠTO VAM POZICIJA NUDI:

  • Ugovor o radu na određeno vrijeme od godinu dana uz mogućnost produljenja
  • Dodatke na plaću, uključujući božićnicu, bonuse, naknadu za prijevoz
  • Izazovnu funkciju s direktnom odgovornošću prema Upravi
  • Proces profesionalnog uvođenja u posao kroz organizirani sustav mentorstva
  • Profesionalno okruženje i moderno radno mjesto u eksluzivno uređenim uredskim prostorijama

KOJI BI BILI VAŠI ZADACI:

  • Koordiniranje rada agenata
  • Pregledavnje i odobravanje dokumentacije, ugovora o posredovanju i oglasa nekretnina sukladno smjernicama te provođenje kontrole kvalitete rada agenata i prodajnih predstavnika
  • Održavanje poslovne korespondencije s kupcima, prodavateljima i dobavljačima
  • Briga o najzahtjevnijim kupcima i prodavateljima, uključujući samostalnu obradu njihovih upita i naloga
  • Organiziranje rada tajništva sa svim pripadajućim poslovima, uključujući planiranje i obradu termina uprave društva
  • Upravljanje bazom nekretnina i klijenata (CRM)
  • Bliska suradnja s odjelom marketinga i računovodstva
  • Koordiniranje poslovanja ureda u Rijeci i podržavanje Uprave društva u upravljanju drugim lokacijama
  • Održavanje komunikacije s partnerskim uredima u Europi i svijetu

VAŠ PROFIL:

  • Viša ili visoka stručna sprema (VŠS/VSS)
  • Najmanje 2 godine iskustva na istoj ili sličnoj poziciji vezanoj uz organizaciju ili koordinaciju različitih aktivnosti i dokumentacije
  • Vrlo dobra sposobnost pismenog i usmenog izražavanja, ozbiljnost i profesionalnost u nastupu
  • Spremnost na rad u skladu s potrebama klijenata i poslovanja
  • Posvećenost detaljima, strukturiran i organiziran rad, timski duh, visoka razina motiviranosti i izražena diskrecija
  • Tečno korištenje engleskog jezika u govoru i pismu (razina C1)
  • Poznavanje njemačkog jezika je prednost
  • Vrlo dobro poznavanje MS Office paketa
  • Vozačka dozvola B kategorije

Ako Vam se ova pozicija čini pravim izborom za nastavak karijere, priložite nam svoj životopis putem linka za prijavu. Napomena: kontaktirat će se samo oni kandidati koji uđu u uži izbor.

Adecco Hrvatska d.o.o. ishodilo je dozvolu za obavljanje djelatnosti u svezi sa zapošljavanjem Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva klasa: UP/I-102-02/20-03/13 od 13.02.2020.