Ovaj oglas je istekao 30.09.2023. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Voditelj ureda (m/ž)
Adecco je svjetski lider u pružanju usluga s područja ljudskih potencijala. Naših 32.000 stručnjaka
posluje u više od 60 zemalja diljem svijeta te svakodnevno povezuju preko 700.000 talenata s
njihovim idealnim poslodavcima.
Naš klijent, Remington Realty, ekskluzivan je partner globalne mreže luksuznih nekretninskih tvrtki
Christie's International Real Estate. S gotovo 1.000 ureda u 49 zemalja i teritorija te godišnjom
vrijednošću prodanih nekretnina u svijetu od preko 100 milijardi dolara, Christie's International Real
Estate globalni je nekretninski „powerhouse“. Remington Realty, njihov partner na području
jugoistočne Europe, ostvario je neke od najznačajnijih i najistaknutijih prodaja kojima se pozicionirao
kao nezaobilazan akter na hrvatskom tržištu luksuznih nekretnina. Kako bi tu kvalitetu zadržali i
unaprijedili, traže pojačanje na poziciji
VODITELJ UREDA (M/Ž)
Lokacija: Opatija / Rijeka
ŠTO VAM POZICIJA NUDI:
- Ugovor o radu na određeno vrijeme od godinu dana uz mogućnost produljenja
- Dodatke na plaću, uključujući božićnicu, bonuse, naknadu za prijevoz
- Izazovnu funkciju s direktnom odgovornošću prema Upravi
- Proces profesionalnog uvođenja u posao kroz organizirani sustav mentorstva
- Profesionalno okruženje i moderno radno mjesto u eksluzivno uređenim uredskim prostorijama
KOJI BI BILI VAŠI ZADACI:
- Koordiniranje rada agenata
- Pregledavnje i odobravanje dokumentacije, ugovora o posredovanju i oglasa nekretnina sukladno smjernicama te provođenje kontrole kvalitete rada agenata i prodajnih predstavnika
- Održavanje poslovne korespondencije s kupcima, prodavateljima i dobavljačima
- Briga o najzahtjevnijim kupcima i prodavateljima, uključujući samostalnu obradu njihovih upita i naloga
- Organiziranje rada tajništva sa svim pripadajućim poslovima, uključujući planiranje i obradu termina uprave društva
- Upravljanje bazom nekretnina i klijenata (CRM)
- Bliska suradnja s odjelom marketinga i računovodstva
- Koordiniranje poslovanja ureda u Rijeci i podržavanje Uprave društva u upravljanju drugim lokacijama
- Održavanje komunikacije s partnerskim uredima u Europi i svijetu
VAŠ PROFIL:
- Viša ili visoka stručna sprema (VŠS/VSS)
- Najmanje 2 godine iskustva na istoj ili sličnoj poziciji vezanoj uz organizaciju ili koordinaciju različitih aktivnosti i dokumentacije
- Vrlo dobra sposobnost pismenog i usmenog izražavanja, ozbiljnost i profesionalnost u nastupu
- Spremnost na rad u skladu s potrebama klijenata i poslovanja
- Posvećenost detaljima, strukturiran i organiziran rad, timski duh, visoka razina motiviranosti i izražena diskrecija
- Tečno korištenje engleskog jezika u govoru i pismu (razina C1)
- Poznavanje njemačkog jezika je prednost
- Vrlo dobro poznavanje MS Office paketa
- Vozačka dozvola B kategorije
Ako Vam se ova pozicija čini pravim izborom za nastavak karijere, priložite nam svoj životopis putem linka za prijavu. Napomena: kontaktirat će se samo oni kandidati koji uđu u uži izbor.
Adecco Hrvatska d.o.o. ishodilo je dozvolu za obavljanje djelatnosti u svezi sa zapošljavanjem Ministarstva gospodarstva, rada i
poduzetništva klasa: UP/I-102-02/20-03/13 od 13.02.2020.