Voditelj / voditeljica ureda uprave/asistent uprave HZZ OGLAS
O poslu
Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
Za ovu poziciju tražimo proaktivnu osobu sa pravnim znanjem, izvanrednim organizacijskim vještinama te sposobnošću učinkovitog obavljanja poslovnih zadataka, a koja će doprinijeti uspjehu tvrtke, osiguravati nesmetano funkcioniranje ureda i pridonijeti ukupnoj učinkovitosti organizacije radeći na mjestu VODITELJ UREDA/ASISTENT UPRAVE.
Potrebno obrazovanje, znanja i vještine Minimalno 2 godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima
VŠS/VSS stručna sprema
Izvrsno znanje engleskog jezika u govoru i pismu
Digitalne vještine – poznavanje paketa MS Office, MS Outlook
Zadaci ovog radnog mjesta uključuju: Izvršavanje administrativnih i uredskih poslova
poslovna korespodencija i obavljanje operativnih zadataka, organizacija te opća koordinacija rada ureda uprave
briga o održavanju prostorija ureda uprave, nabavka uredskog materijala i održavanje uredske opreme
evidencija rada zaposlenika ureda uprave
protokol - zaprimanje i slanje pošte i druge dokumentacije, pošiljki i sl.
briga za arhivu Društva koja se odnosi na cjelokupnu dokumentaciju Društva i dokumentaciju vezanu uz ulaganja
izrada poslovnih prezentacija o tvrtki i projektima
priprema poslovnih dokumenata i izvještaja
organizacija službenih putovanja zaposlenika ureda Uprave, članova Uprave i vlasnika društva
organizacija putovanja i obavljanje operativnih poslova za vlasnika društva
Izvršavanje pravnih poslova uz podršku vanjskih odvjetnika društva
priprema, pregled, praćenje i arhiviranje ugovora
vođenje evidencije o pravnoj dokumentaciji, o potpisanim ugovorima i dokumentaciji vezanoj uz investicije i tekuće poslovanje
praćenje zakonskih propisa i usklađenosti poslovanja s propisima
pružanje pravne podrška svim odjelima te komunikacija s institucijama
priprema poslovnih dokumenata i izvještaja
neposredno sudjelovanje u projektima, ažuriranje podataka, arhiviranje ugovorne i provedbene dokumentacije o projektima
priprema dokumentacije, organizacija i sudjelovanje na sjednicama Nadzornog odbora
priprema dokumentacije, organizacija i sudjelovanje na redovnim izvanrednim skupštinama dioničkog društva
arhiviranje, nadzor i evidencija instrumenata osiguranja
priprema zapisnika sa sastanaka i praćenje realizacija zadataka
Izvršavanje ostalih zadataka prema nalogu nadređene osobe.
Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2024, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.