Postalo je nemoguće skrolati po Instagramu, a da ne vidite #sponzorirano, savršeno namještene fotografije nekih proizvoda ili influencera koji prodaje vodu u kojoj se kupao, piše The Next Web. Industrija se činila nezaustavljivom, no posljednja istraživanja pokazala su da se stope angažiranosti pratitelja kod influencera približavaju najnižoj razini ikada.
Zagušeni feed na Instagramu znači da korisnici lajkaju manje nego ikad prije. Studija koju je proveo Mobile Marketer mjerila je angažiranost omjerom lajkova i pratitelja, odnosno prosječnim brojem lajkova na postu u odnosu na broj pratitelja. 2019. godine angažiranost na sponzoriranim objavama pala je na 2,4 posto s četiri posto koliko je iznosila tri godine ranije.
I ne muči se samo prosječni influencer da zainteresira svoje pratitelje za detoks čaj, svima je stopa angažiranosti pala prošle godine. Primjerice, travel influenceri koji su imali najveću stopu angažiranosti pali su na prosjek od 4,5 posto. Lani je taj prosjek iznosio osam posto. Jesmo li došli do točke u kojoj nam je dosta gledati fotke Bore Bore ponedjeljkom ujutro?
No vaši snovi da ćete postati influencer ne moraju završiti jer studija pokazuje da vam je stopa angažiranosti viša što manje pratitelja imate. Influenceri s 10.000 pratitelja imaju samo 3,6 posto angažmana, oni u skupini od 5000 do 10.000 imaju stopu angažiranosti 6,3 posto, dok oni između 1000 i 5000 imaju stopu angažiranosti od 8,8 posto.
To što stope angažiranosti kod influencera padaju ne znači da je njihova vladavina došla kraju. Postoje novi teritoriji koje mogu istraživati, poput TikToka, platforme za širenje videa koja se pojavila u Kini, a potom se proširila na Ameriku.
Novi influenceri na TikToku nalaze publiku koju nisu mogli imati na YouTubeu. Samo je pitanje vremena kad će brendovi tu uočiti potencijal za zaradu, a nova vrsta influencera će se roditi...
Ostatak ove i slične vijesti pronađite na index.hr
Potpuna propast?
Influenceri više ne mogu ni influencati :(
Screenshot: Instagram