Neki novi serviseri

Radnici je tražili da ispeče pitu da utvrde je li pećnica ispravna

Kada se Branka B. požalila Boschu da joj tek kupljena pećnica ne radi dobro, njihovi serviseri su od nje tražili da kao dokaz ispeče pitu. Kada je tom pitom, pak, dokazala svoju tvrdnju, tvrtka je pronašla drugi razlog za loš proizvod. Sigurno je krivo ulje!

Kod aparata novije generacije potrebno je poštovati pravila upotrebe.Novosađanka Branka B. u prosincu 2010. godine kupila je štednjak proizvođača Bosch za oko 4.700 kuna. Nekoliko dana nakon toga Boschovoj se servisnoj službi požalila kako pećnica ne peče dobro. Donji grijač, prema njenoj tvrdnji, grijao je lošije pa su jela koja je spravljala bila neravnomjerno pečena.

"Pozvali smo ovlašteni servis u Novom Sadu i oni su bez otvaranja aparata rekli da je štednjak takav. Iz Beograda su zahtijevali da se u štednjak pripremi neko jelo i da ga serviseri fotografiraju. Napravila sam pitu koja je ispala neravnomjerno pečena. Odgovor koji smo dobili glasio je da pita nije bila dovoljno nauljena i da, ukoliko i dalje nismo zadovoljni, štednjak donesemo u Beograd i da tamo napravimo još jednu pitu", ispričala je Branka za Blic.

Eh ti aparati 'novije generacije'!
Potom su serviseri Novosađanku savjetovali kako da koristi pećnicu napomenuvši da ukoliko je pećnica tehnički neispravna treba promijeniti podešavanja. Prema tvrdnjama Blaže Radinovića iz Boscha, servisna služba je dokazala da Brankina pećnica dobro radi.

"Svakako smo željeli gospođi ponuditi pomoć i predložiti joj da o trošku servisne službe dostavimo aparat u centralni servis u Beograd. Kako joj taj prijedlog nije odgovarao, gospođa i centralni servis su se zajednički dogovorili da ispeče jedno jelo u prisustvu servisera. Ovlašteni servis je potvrdio tehničku ispravnost pećnice. Tu se pokazalo kako je kod aparata novije generacije potrebno poštovati pravila upotrebe, koja mogu biti malo drugačija nego kod starih modela", razjasnio je Radinović za Blic.

Ponedjeljak, 16.01.2012. / net.hr