AD Plastik dobio je novi posao proizvodnje dijelova za novi proizvod u Maseratijevoj proizvodnoj liniji, i to za luksuzni Maseratijev model Levante.
Model Levante, kako doznajemo, početkom ožujka bit će prikazan na sajmu automobila u Genevi. Time Maserati ulazi na konkurentno, ali unosno tržište luksuznih SUV-ova, a AD Plastik je prvi put razvojni partner za neki luksuzni model automobila jer je dosad uglavnom proizvodio dijelove za vozila srednje klase. Pored ovog posla početkom veljače AD Plastik je potpisao ugovor za sljedeće novo Fordovo vozilo B klase, EcoSport. EcoSport je pored Fieste, Mondea, Galaxyja, S-Maxa i Vignale šesti model Forda u portfelju AD Plastika.
Razvojni projekt
“Ovi novi projekti za nas ne znače samo porast realizacije, odnosno porast prihoda. Suradnja s Maseratijem otvara jedno novo područje u poslovanju AD Plastika. Osim što je ovo naš prvi zajednički razvojni projekt, Levante spada u kategoriju luksuznih vozila, mi u toj kategoriji dosad nismo često imali prilike surađivati.
Ovo je dokaz da imamo znanje, kapacitete i potrebnu kvalitetu kako bismo odgovorili potrebama najzahtjevnijih kupaca i modela na automobilskom tržištu. U prilog tome govori i činjenica da smo ugovorili proizvodnju za novi Ford EcoSport koji će se proizvoditi u Rumunjskoj. Tamo postoji niz konkurentskih tvornica u okruženju, ali smo uspjeli odgovoriti zahtjevima kupca i time izbaciti konkurenciju iz igre”, ističe Marinko Došen, predsjednik Uprave AD Plastika.
Rast 800 posto
AD Plastik Grupa u 2015. godini ostvarila je porast ukupnih poslovnih prihoda za 15 posto te rast prihoda od prodaje za 16 posto u odnosu na prethodnu godinu. Prihod je premašio milijardu kuna te je ostvaren rast dobiti prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) od 121 posto u odnosu na isto razdoblje prethodne godine.
Neto dobit Grupe, pak, za 2015. godinu iznosi 44,3 milijuna kuna, što je povećanje od 800 posto u odnosu na 2014. godinu. Matično društvo u Hrvatskoj ostvarilo je prihod od prodaje u iznosu od 753,8 milijuna kuna, što je rast od 26 posto u odnosu na 2014. godinu.
“U prošloj godini napravili smo značajan zaokret u poslovanju AD Plastika. Ostvareni rezultati potvrda su ispravnosti smjera kojim smo krenuli. Unatoč složenoj i zahtjevnoj situaciji u Rusiji, uspjeli smo povećati poslovne prihode AD Plastik Grupe za 15 postoje u odnosu na isto razdoblje 2014. godine. Naš glavni cilj za 2016. godinu daljnji je rast prihoda od prodaje, povećanje EBITDA marže na 12 posto i nastavak smanjenja kreditnih obveza prema planu poslovanja. U svrhu poboljšanja profitabilnosti i ostvarivanja planiranih poslovnih rezultata za 2016. godinu, naši ključni ciljevi su rast na postojećim tržištima, unapređenje efikasnosti i jačanje financijske stabilnosti, otvaranje novih poslovnih tržišta te povećanje vrijednosti dionice”, izjavio je Marinko Došen, predsjednik Uprave AD Plastika.
Vijest je preuzeta sa portala jutarnji.hr