Osnovne teme ovog jednodnevnog predavanju su posvećene ključnim koracima koje treba napraviti kako bi kompanije (po)ostale uspješne i jake. Prvi podrazumijeva intenzivnu, ali istovremeno i sveobuhvatnu dijagnozu kako bi se identificirali problemi u glavnim podsustavima poduzeća i na osnovu toga odredio stadij u životnom ciklusu poduzeća.
Sljedeća pretpostavka je da znamo kuda idemo, to jest gdje želimo stići kao poduzeće, za sljedeće tri godine. Sve želje iskazane u preliminarnoj viziji firme moraju se fokusirati i izvesti na granicu mogućeg za razumno postavljeni horizont. Na taj način dobivamo polaznu jezgru za novu organizacijsku strukturu. Po nama postavljanje organizacijske strukture zauzima centralno mjesto jer iz dugogodišnjeg iskustva našeg Instituta, možemo reći da ona najvećim dijelom determinira ponašanje jedne organizacije.
Svoja iskustva prezentirat će slijedeći predavači:
dr Ichak Adizes, pripada grupi vodećih svjetskih eksperata u području menadžmenta, a zbog svog velikog doprinosa razvoju kako teorije, tako i prakse menadžmenta, dobitnik je deset počasnih doktorata, dva počasna državljanstva. Bio je redovan profesor na UCLA i gost profesor na Sveučilištima Stanford i Columbia.
Boris Vukić, Senior Associate Adizes Institute, USA i jedan od osnivača Adizes SEE koji više od petnaest godina na području Jugoistočne Europe rade na pružanju konzultantskih usluga.
Hrvoje Bogdan, Senior Associate Adizes Institute, USA i jedan od osnivača podružnice Adizes SEE u Hrvatskoj.
Raspored predavanja:
09.00 Registracija sudionika
10.00 Osnovni principi organizacijske terapije I
11.15 Pauza za osvježenje 11.45 Osnovni principi organizacijske terapije II
13.00 Ručak
14.00 Misija i struktura I
15.15 Pauza za osvježenje
15.45 Misija i struktura II
Kome je predavanje namijenjeno:
Predavanje je namijenjeno prvenstveno predsjednicima, direktorima, osnivačima, top menadžmentu organizacija. Ali dozvolite, jednom malom anegdotom, da pojasnimo zašto rekosmo prvenstveno. Prije nekoliko godina pozvao nas je generalni direktor jednog od najuspješnijih srednjih poduzeća u regiji. Već nakon nekoliko trenutaka počeo je, nervozno mašući materijalom od dvadesetak stranica, objašnjavati: "Ovo je dokument razvoja našeg poduzeća (mi bismo to nazvali dokument Misije kompanije). „Pisao sam ga posljednja dva mjeseca, odričući se svojih poslijepodneva i večeri, ne gledajući TV, nisam se družio sa prijateljima, išao u kazalište i da vam ne dužim...” rekao je on. „O svakom slovu i zarezu vodio sam računa”.
I što se događa danas, nakon šest mjeseci...... shvatio sam, oni ne samo da ne provode ono što je napisano, nego najveći dio njih to nije ni pročitao" Grub, ali iskren odgovor bi bio (direktno ga je i dobio nakon nekoliko mjeseci zajedničkog rada, u tom trenutku to je bilo suviše opasno za njegovo zdravlje) da to što nisu pročitali nije lijepo, a što nisu proveli i nije čudno. Zašto očekivati da netko sa velikim entuzijazmom provodi nečija "poslijepodnevna i večeranja maštanja"? Odgovor se nalazi u menadžerskoj zrelosti generalnog menadžera - U izradu strateških dokumenata neophodno je uključiti i nekoliko prvih suradnika. Zašto? Pa dva su razloga. Prvi je - sigurno ćete dobiti kvalitetniji dokument ( inače se ozbiljno zapitajte gdje ih takve nađoste). Drugi - suradnici će se drugačije ponašati kada dođe vrijeme provođenja odluke, jer su i oni u njoj sudjelovali.
Pa da parafraziramo, predavanje je namijenjeno svima koji žele, hoće ili moraju voditi promjene u poduzeću kao i onima koji su neophodni da bi se te promjene provele.
Mjesto održavanja:
Hypo kongresni centar
Slavonska avenija 6, 10 000 Zagreb
Kotizacija:
Kotizacija 1.800,00 kn + PDV
Za 5 i više sudionika odobravamo popust od 20%
Kotizacija obuhvaća:
Predavanja, knjigu „Kako upravljati u vrijeme krize" dr Ichaka Adizesa, ručak, osvježenje u pauzama.
Od trenutka uplate kotizacije do kraja 2009. godine sudionici imaju popust od 20% na sva izdanja ASEE Books.
Prijave:
www.adizes.hr/prijava
Kontakt osoba: Ivana Bartolović, +385(0) 99 31 46 843