U organizaciji časopisa Poslovni savjetnik u zagrebačkom kongresnom centru Antunović održala se šesta po redu dvodnevna konferencija Superprodavač, te su se u tri kategorije dodijelile godišnje nagrade „B2B Superprodavač“.
Nagradu „B2B Superprodavač godine“ su primili Miro Kasumović iz Žive vode d.o.o. u kategoriji malih tvrtki, Ivan Milas iz Metronet komunikacija d.d. u kategoriji srednjih tvrtki i Renato Horvat iz Hrvatske pošte u kategoriji velikih tvrtki.
Ivan Milas, Metronet komunikacije d.d., Renato Horvat, Hrvatska pošta d.d., Miro Kasumović, Živa voda d.o.o.
Konferencija je okupila oko dvjesto i pedeset sudionika, poslovnih ljudi iz cijele Hrvatske a na večernjem druženju goste je zabavljao DJ Saša Šoštarić.
Sudionici su imali priliku slušati predavanja od čak dvadeset i tri vrhunska predavača-prodajnih konzultanata, a bogat program od čak dvadeset i četiri predavanja istovremeno seodvijao u dvije dvorane kroz dva dana.
Sandra Mihelčić, glavna urednica Poslovnog savjenika i Renato Horvat, B2B Superprodavač u kategoriji velike tvrtke, Hrvatska pošta d.d.
Predavači na konferenciji Superprodavač, Domagoj Lipošinović i Toni Babić
Željko Šundov, Sandra Mihelčić, Romeo Jerčić, Brankica Capan i Branko Pavlović
Predavači na konferenciji bili su hrvatski konzultanti, specijalisti za područje prodaje: Željko Šundov, Velimir Srića, Danijel Bićanić, Mladen Jančić, Asja Lajtman, Toni Babić, Irena Jurjević, Saša Petar, Kamilo Antolović, Tomislav Bekec, Mario Pintar, Matej Sakoman, Romeo Jerčić, Branko Pavlović, Petar Majstrović, Sanja Gomuzak, Marija Novak Ištok, Davor Bilman, Emil Pavić, Domagoj Lipošinović, Igor Vujasinović, Mirela Španjol Marković i Barbara Ružić.
Istraživanje-Karakteristike idealnog hrvatskog B2B prodavača
Na svečanosti dodjele godišnjih nagrada prezentirano je istraživanje Poslovnog savjetnika:
Smatrate li da je B2B prodaja…
Vještina koja se može naučiti 53%
Kombinacija telenta, gena i vještine 47%
Koje karakteristike bi po vama trebao imati B2B prodavač/ica (mogućnost više odgovora)
Stručnost i savjetodavnost-poznaje svoje proizvode i usluge 92%
Prezentacijske i komunikacijske vještine 82%
Proaktivnost i upornost 78%
Ljubaznost, osmijeh na licu i uslužnost-pozitivan stav općenito 76%
Sluša 75%
Emocionalna inteligencija 49%
Iskrenost i poštenje 43%
Smisao za humor i zabavu 39%
Dobar izgled i styling 33%
Visok kvocijent opće inteligencije 20%
Brzina 18%
Ostalo 1%
Koje karakteristike bi po vama NE BI trebao imati B2B prodavač/ica (mogućnost više odgovora)
Previše priča i ne sluša 92%
Ne poznaje svoje proizvode i usluge 92%
Nasilnost i opsjedanje putem telefona i e maila 88%
Ne odgovara na telefonske pozive i mailove 88%
Namrgođenost i nezainteresiranost-negativan stav općenito 85%
Laže i ne drži se dogovora 83%
Neurednost i zapuštenost 77%
Kasni na dogovoreni sastanak 75%
Dugo mu treba da mi napiše ponudu 71%
Umišljen je i prepotentan 69%
Ostalo 1%
Otvoreno pitanje-po vama, koja je najefikasnija metoda B2B prodaje koju ste iskusili na svojoj koži ili sami primijenili u svom poslovanju?
Dobar omjer cijene i kvalitete, uz osmjeh
Jasna i kratka ponuda bez pritiska
Brzoslanja ponude i isporuka robe, te upućivanje na posebne ponude i akcije
Pokloni i ekstra popusti, odgoda plaćanja
Dobiti nešto besplatno i onda upselling na temelju dobrog iskustva sa besplatnim proizvodom/uslugom
Prodaja kroz educiranje, biti savjetnik kupcu u tijeku prodaje i nakon prodaje
Korektnost, kvaliteta, iskrenost, dobro slušanje kupca
Dovođenje kupca u stisku s vremenom, besplatna dostava
Idealan B2B prodavač prema mišljenju hrvatskih poslovnjaka izvrsno poznaje svoje proizvode/usluge, savjetodavan je i stručan, puno sluša, malo priča te je proaktivan uz OSMJEH na licu!
Više detalja o Superprodavač konferenciji može se vidjeti na linku:
http://www.poslovni-savjetnik.com/hrvatska/program-konferencije-superprodavac-2015
Medijski pokrovitelji bili su portali Radio Velika Gorica, Profitiraj.hr, Zagreb Online, ICT business, Posao.hr, Edukacija.hr, E Istra, E Kvarner, časopisi Ja Trgovac, In Store, Udruga.hr, Privredni vjesnik, Vidi i Professional magazin.
Sponzori koji su pratili manifestaciju su hotel Antunović Zagreb, Vertigo bar, Prva slovenska zavarovalnica, KSU, Vuglec breg, HP Express, Podravka, studio HRG, DM, Derma Venus, Cedevita, Zdrave torte, SPA Sense, Smash light, Terme Tuhelj, Picok wellness, Women in Adria, Heraklea, Proago, Kreativna vjeverica, Business Cafe, Zlatna zvona.
Mario Valentić, voditelj večernjeg dijela programa