Kako bi podržao velik broj konobara i barmena te drugih ugostiteljskih djelatnika koji su ovih dana kod kuće i bez mogućnosti rada Badel 1862 je pokrenuo besplatnu on line platformu za edukacije i stručno usavršavanje za sve koji rade u sektoru ugostiteljstva.
“Badel 1862 blisko surađuje s turističkim i ugostiteljskim sektorom i htjeli smo im na neki načn pomoći. Odlučili smo se omogućiti svima koji rade u ugostiteljstvu da se se dodatno educiraju sada kada imaju više slobodnog vremena. I očito je to ono što im treba jer smo u svega tjedan dana od kada su otvorene prijave primili njih više od 1700 što je najbolja potvrda da se radi o dobrodošloj inicijativi”, kazao je Vanja Bartolec, direktor marketinga Badela 1862.
Budući da su ugostiteljski i turistički sektor među najviše pogođenima aktualnom krizom pandemije COVID-19, cilj Badelovih edukacija je pomoći svima koji rade u ugostiteljstvu da steknu dodatna znanja i vještine kako bi kasnije bili još kompetentniji na tržištu, a hrvatsko ugostiteljstvo dodatno podiglo razinu kvalitete.
Svi prijavljeni imat će priliku, kroz period od četiri tjedna, usavršiti znanja i vještine iz područja poznavanja i serviranja jakih alkoholnih pića, vina i koktela, kao i iz područja kulinarstva te psihologije potrošača.
Članak je u skraćenom izdanju prenesen s portala novac.hr
_____________
Pogledajte i aktivne oglase za posao u kategoriji Turizam i ugostiteljstvo.