Edukativna konferencija „Kako pokrenuti i voditi biznis od kuće?“ koja je u Zagrebu okupila velik broj malih poduzetnika i onih koji će to tek postati, organizira se i u Varaždinu te Puli. U dvorani Tehnološkog parka u Varaždinu (Zagrebačka 89) održat će se u četvrtak, 5. lipnja, a u dvorani Hrvatske gospodarske komore u Puli (Carranina 5) u ponedjeljak, 9. lipnja. Početak je u 10 sati, a ulaz slobodan.
Sudionicima konferencije predstavit će se najbolji načini organizacije kućnog ureda, osnove knjigovodstva te tajne uspješne prodaje. Korisni su to savjeti kako za one koji tek pokreću posao od kuće, tako i za one koji već imaju svoj kućni ured.
Mnogi poduzetnici u vlastiti biznis kreću iz svojeg doma jer im rad od kuće znači uštedu na troškovima najma ureda. Pritom su pred njima dva izazova – izgradnja profitabilnog biznisa i organizacija uspješnih poslovnih procesa. Prema nedavnom istraživanju koje je provela Women in Adria, najveći problemi pri radu od kuće su organizacija privatnog i poslovnog vremena te interakcija s ukućanima. Poduzetnike muče i dokumentacija te organizacija prostora.
Glavna su predavanjau sklopu konferencije:
- Kristina Brkić (In & out organizing): Organizacija i upravljanje dokumentacijom i vremenom
- Zorana Mavričić-Korošec (Makora): Financije kućnog ureda
- Goran Blagus (Business klinika): Prodaja iz kućnog ureda
Ulaz na konferenciju je slobodan, ali za besplatne se ulaznice treba predbilježiti putem internetske stranice Women in Adria.
Partneri konferencije su VIP, Privredna banka Zagreb i PBZ Card.