Bluesun grupacija otvara dva nova hotela do kraja travnja: nakon 11 lokacija na Jadranu, za Uskrs će vrata gostima otvoriti hotel u Supetru, kao i kamp u Starigradu

Bluesun grupacija otvara dva nova hotela do kraja travnja: nakon 11 lokacija na Jadranu, za Uskrs će vrata gostima otvoriti hotel u Supetru, kao i kamp u Starigradu

Hotelska grupacija Bluesun Hotels&Resorts kompanije Sunce hoteli za uskrsne blagdane imat će dva otvorena hotela, u Supetru i Mariji Bistrici, te kamp u Starigradu Paklenica, dok ostale hotele planira otvoriti do kraja travnja i za prvosvibanjske praznike, kada očekuju i veću potražnju, ističu iz te kompanije.

Pod brendom Bluesun Sunce hoteli imaju 11 hotela na Jadranu (na Makarskoj rivijeri i otoku Braču) te jedan kamp, a u zajedničkom pothvatu s TUI AG i jedan premium hotel.

Od toga, za Uskrs planiraju otvoriti u Supetru na Braču hotel Amor, hotel Kaj u Mariji Bistrici, koji radi cijele godine, također ima gostiju, a jedini kamp u sastavu Bluesuna odnosno Sunce hotela Paklenica u Starigradu, kako dodaju, već bilježi veliko zanimanje.

"Otvaranje hotela u ostalim destinacijama predviđeno je za kraj travnja odnosno za prvosvibanjske blagdane i tada očekujemo i veću potražnju. Cijela predsezona je pod velikim utjecajem aktualne epidemiološke situacije kod nas i na našim najvažnijim emitivnim tržištima te je uistinu nezahvalno prognozirati volumen s obzirom na restrikcije putovanja koje su trenutno na snazi", naglašava na upit Hine direktor upravljanja prihodima Bluesuna Stjepko Šošić.

Najviše turista i ove sezone očekuju s, kako kaže, bližih tržišta (auto destinacija), koje su i prošle godine imale najveći udio noćenja u njihovim hotelima, a predviđaju i nastavak trenda povećanja udjela s domaćeg tržišta.

Veliko zanimanje za ljetovanjima, ali i manje kongrese 

U Bluesun hotelima u destinacijama Brela, Tučepi i Bol očekuju najviše noćenja slijedom, kako dodaje, već velikog zanimanju za ljetovanjem u njima, a u svim su objektima osigurali i uvjete sigurnosti boravka, fleksibilnost rezervacija i drugo.

"Svjesni smo i spremni da će se u last minute-u realizirati velik dio rezervacija, ali vjerujemo i da će fleksibilni uvjeti rezerviranja u kombinaciji s kvalitetom hotela, atraktivnim destinacijama, bogatom ponudom i visokom razinom sigurnosti u hotelima biti presudni u donošenju odluka gostiju i više od same visine cijene", kaže Šošić.

Određena očekivanja u Bluesunu imaju i za MICE tj. kongresni segment, jer se planirane konferencije, kongresi, eventi i sastanci ne otkazuju, nego se, sukladno epidemiološkoj situaciji u Hrvatskoj i zemljama iz kojih dolaze upiti, korigiraju datumi, a primjećuju i trend da se velike konferencije sa oko 300 sudionika razdvajaju na više termina.

Zapošljavanje sezonaca ovisi o dinamici otvaranja i popunjenosti hotela

"Zapošljavanje sezonskih radnika ovisit će o dinamici otvaranja pojedinih hotela na destinacijama, a ako postignemo punu popunjenost, njihov će broj ponovno doseći otprilike 1100, koliko smo ih imali i u prošlim uspješnim sezonama. Tome se svi nadamo i ove godine", naglašava predsjednik Uprave Sunce hotela Hrvoje Veselko.

Komentirajući najave uvođenja tzv. covid putovnica prema prijedlogu EK, kaže da pozdravljaju svaku odluku koja će definirati procese i propise za omogućavanje i olakšavanje dolaska stranih turista.

"Očekujemo i da najavljeno procijepljivanje turističkih radnika pridonese većoj sigurnosti boravka gostiju, kao i da im se omogući brzo i povoljno testiranje prije samog odlaska kako bi se mogli brzo i bezbolno vratiti u svije domove", poručuje Veselko...

Ostatak vijesti pročitajte na slobodnadalmacija.hr

LinkedIn

LinkedIn
Zapratite nas na LinkedIn-u
https://www.linkedin.com/company/posao-hr

Utorak, 30.03.2021. / slobodnadalmacija.hr