Polovica prometa je ostvarena u Istri, čiji su kampovi tijekom lipnja napravili blizu 29% lanjskog prometa
Kako se i najavljivalo prilikom otvaranja turističkih objekata, kampovi u pandemiji najpopularniji segment turističkog smještaja, njihova je popunjenost sve bolja što se ljetne žege više približavaju.
Stoga bi ovog ljeta kampovi mogli i premašiti trećinu lanjskog prometa na kojoj su trenutno, a optimizam pojačava i to što je Hrvatska na Mediteranu jedna od vodećih kamping destinacija.
Od emitivnih tržišta možemo računati na Nijemce, Austrijance i Slovence, teško na Talijane i Nizozemce koji će vjerojatno ostati doma.
U četvrtak se u hrvatskim kampovima odmaralo 78 tisuća gostiju, a dosadašnji promet kampova u lipnju je na oko 30% lanjskog, te na oko 23% na razini godine.
Prema podacima eVisitora, od ukupno 3,2 milijuna noćenja ostvarenih u Hrvatskoj do 25. lipnja), u kampovima je ostvarena četvrtina.
Polovica prometa je ostvarena u Istri, čiji su kampovi tijekom lipnja napravili blizu 29% lanjskog prometa, oko 23% noćenja bilo je na Kvarneru čiji kampovi imaju bolju popunjenost (35 posto lanjske), kao i kapovi u Zadarskoj županiji u kojima je bilo oko 12 posto ukupnog kamping prometa u lipnju.
“Najbrojniji su gosti iz Njemačke, Austrije i Slovenije, a na visokom četvrtom mjestu su domaći, pa Česi. Najjače destinacije su Rovinj, Tar Vabriga i Vrsar”, otkriva Adriano Palman, direktor Kamping udruženja Hrvatske (KUH), dodajući da je otvorena većina od 800-tinjak kampova. Nijemcima je inače Hrvatska druga omiljena destinacija za kamping, iza Italije koja ih je tek krenula otvarati.
Članak je u skraćenom izdanju prenesen s portala poslovni.hr