Bubalo: Osobni kontakt i komunikaciju tehnologija ne može zamijeniti

Bubalo: Osobni kontakt i komunikaciju tehnologija ne može zamijeniti

Za inovativno i konkurentno poduzetništvo potrebna je sinergijska suradnja – i sa znanstvenom zajednicom, institucijama, kao i s medijima.

Naš dodatni cilj je približiti strateške ciljeve široj javnosti, u svrhu partnerstva u poticanju inovacija i poduzetništva ne samo u Gradu Varaždinu, već i daleko šire, istaknuo je u razgovoru za PoslovniFM Vedran Bubalo, direktor Tehnološkog parka Varaždin.

Gejming industrija je danas iznimno propulzivna, generira i znatno veće prihode u usporedbi s filmskom i glazbenom industrijama. Vidim tu jako veliki potencijal, najvećeg saveznika u Sveučilištu Sjever i uz priključivanje Fakulteta organizacije i informatike, Tehnološki park Varaždin bi mogao pomoći u generiranju kadrova za gejming industriju, ocijenio je Bubalo u razgovoru sa Sašom Petrom, urednikom podcasta Poslovna špica. Drži bitnim organizirati mikrokvalifikacije, odnosno specijalizacije za gejming industriju.

Cilj nam je biti poduzetnički kampus koji okuplja ekosustav inovativnih tvrtki, pružajući im suvremenu infrastrukturu te pristup širokom spektru instrumenata financiranja i izlazak na globalno tržište, kazao je Bubalo.

Na tvrdnju urednika kako se tehnologija toliko brzo razvija da je strahovito bitno povezati praksu sa novim otkrićima, Bubalo naglašava da nove generacije žele i spremne su otkrivati i sudjelovati u stvaranju novog, ali su vrlo spremni čuti iskusne poduzetnike. U takvim se razgovorima ostvare i neke buduće suradnje, jer je mogućnosti jako puno. Cjelovit i vrlo analitičan razgovor poslušajte u streamu prvog poslovnog radija PoslovniFM, na podcast platformama Mixcloud i Spotify (u nastavku izravno linkovi) ili preuzmite za kasnije slušanje, kad god želite.

– U Parku je sada više od 70 poduzetnika različitih djelatnosti, više od 200 ljudi u samoj zgradi parka, što je potencijal kojeg još uvijek ne uspijevamo kapitalizirati do te mjere da tu da to bude zajednica koja generira nove prilike, koja pomaže poduzetnicima koji su došli u zajednicu, da oni dobivaju svekoliku podršku, uz usluge koje im osiguravamo, iskreno će Bubalo.

– Nakon razdoblja u kojem smo uspjeli financijski konsolidirati tvrtku, osigurati nekoliko izvora prihoda i osigurati egzistiranje kroz duži period vremena, snažno se okrećemo razvoju poslovanja, jednoj od naših ključnih uloga – kroz brojna događanja, konferencije, edukacije, akcelerator s nagradama, navodi Bubalo. Izdvaja i Makerspace, mjesto stvaranja, kreativnosti i inovacija, jedinstveni radionički prostor opremljen brojnim strojevima i alatima za pretvaranje poduzetničkih ideja u stvarnost.

Preuzeto sa poslovnifm.com

poslovni.FM

poslovni.FM

Nastao kao izraz želje da se dobre priče i događanja, kao i uspjesi poduzetnika predstave širom krugu ljudi, posebno i zato što u današnjim mainstream medijima gospodarstvo i poduzetništvo ne dobivaju količinu prostora koja bi bila u skladu s njihovom snagom i značenjem, na hrvatskom medijskom tržištu pokrenut je PRVI POSLOVNI RADIO koji će sve svoje aktivnosti usmjeravati i provoditi pod brendom poslovniFM.

W: poslovnifm.com

Srijeda, 24.04.2024. / Saša Petar, poslovnifm.com