Iz Hajduka odlazi 15 zaposlenika radne zajednice a dolaze tri nova voditelja u odjele marketinga, logistike i financija. Sve u sklopu racionalizacije poslovanja kluba koji je u teškoj financijskoj krizi.
Nakon šestosatne sjednice Hajdukovog Nadzornog odbora pred novinare je izašao njegov predsjednik Josip Paladino kako bi izvijestio o zaključcima.
'Članovi Nadzornog odbora primili su na znanje izvješće sportskog direktora Sergija Krešića i trenera prve momčadi Miše Krstičevića o sportskom ustroju kluba i trenutnom statusu igrača pod profesionalnim ugovorima, te su se informirali o tome kako prvi ljudi struke vide budućnost kluba.'
Također, primljeno je na znanje izvješće predsjednika Uprave Marina Brbića o postupku realizacije kredita kod poslovnih banaka, te izvješće o financijskom stanju kluba, uz potrebu saniranja hitnih obveza u smislu ispunjenja uvjeta financijskog fair play-a UEFA-e.
I još nešto.
'Nadzorni odbor prihvatio je prijedlog sistematizacije radnih mjesta, te prijedlog Pravilnka o radu prezentirane od strane predsjednika Uprave. Prema njemu Hajdukova radna zajednica ubuduće neće brojati 52, nego 37 zaposlenika. Petnaest ljudi koji odlaze neće na ulicu, uglavnom se radi o sporazumnim razlazima, odlascima u mirovinu...,' kazao je predsjednik Nadzornog odbora Josip Paladino i dodao kako će se mjesečni trošak radne zajednice, igrača i trenera Hajduka kretati u rangu 2.700.000 kuna.
Nadzornom odboru podneseno je i izvješće Uprave o provedenom postupku natječaja za zapošljavanje. Hajduk će primiti tri nova voditelja službi marketinga, logistike i financija, čija će imena biti poznata čim ih predsjednik Uprave obavijesti da su primljeni. Uprava je Nadzornom odboru podnijela izvješće o stanju svih aktivnih sudskih postupaka, te o eventualnom rješavanju pojedinih sporova mirnim putem, putem nagodbe.
Čistka u Hajduku, odlazi 15 zaposlenika
Ponedjeljak, 22.10.2012. / tportal.hr