Riječ je o društveno odgovornome projektu koji se od 2013. godine provodi u cilju podizanja svijesti o mogućnostima oglašavanja na blogovima, poticanja konkurentnosti tržišta blogova i pružanja financijske sigurnosti blogerima kako bi od sadržaja koji stvaraju mogli zarađivati.
„Projekt Bloggers Network Adria platforma je za suradnju s važnom i rastućom zajednicom blogera na ovome području, pa nam je iznimno drago što im možemo pomoći u njihovoj profesionalizaciji i razvoju. Projektom ujedno osvješćujemo poslovnu zajednicu o velikome potencijalu kreativne suradnje i dvosmjerne komunikacije s blogerima na brojnim područjima“, istaknula je Ana Kljaić, direktorica komunikacija i odnosa s javnošću The Coca-Cola Company za Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu, Sloveniju i Bugarsku.
Imena 9 pobjednika ovogodišnjega natječaja bit će poznata krajem ožujka, a ovogodišnje izdanje projekta okupit će isključivo sudionike čiji blogovi obrađuju teme aktivnoga života, programa podrške mladima, zaštite životne sredine i prenošenja poruke o određenoj robnoj marki potrošačima.
Usto, za razliku od prethodnih godina, Coca-Colin sustav ove godine želi istaknuti i važnost stvaranja videosadržaja i potaknuti blogere koji uz blog imaju aktivan i videokanal na YouTubeu da se prijave na natječaj.
Kriteriji odabira su kvaliteta sadržaja, koju će ocjenjivati komisija sastavljena od dosadašnjih sudionika i predstavnika Coca-Colina sustava te osobine blogera, koje se ocjenjuju u odnosu na njihov dosadašnji angažman na blogu i društvenim mrežama.
Odabrani blogeri u sklopu će svoga angažmana trebati jednom mjesečno u svojim tekstovima popratiti prethodno dogovorenu temu, uspostaviti kvalitetnu suradnju s ostalim sudionicima projekta, odazvati se na različita događanja u organizaciji Coca-Cole te na svojim blogovima jasno navesti da sudjeluju u projektu postavljanjem posebnog bannera i dodatne rečenice na kraju svakoga sponzoriranog teksta.
Sudjelovanje u projektu donijet će im višestruke koristi – veću vidljivost blogova putem Coca-Coline promocije njihovih tekstova, poboljšanje kvalitete sadržaja zahvaljujući suradnji s drugim blogerima u projektu i praćenju učinaka pojedinih tekstova na sveukupnu vidljivost, stjecanje iskustva za moguću suradnju s drugim tvrtkama te mjesečnu novčanu naknadu sukladnu prosječnoj plaći države iz koje bloger dolazi.
Natječaj traje do 15. ožujka 2016. godine, a zainteresirani blogeri mogu se prijaviti na internetskoj straniciwww.bloggersnetwork.org ili objavom poveznice na tekst objavljen na blogu na svojim profilima na Twitteru ili Facebooku uz hashtag #CCBNA.