Dobro poznati Dani komunikacija ove se godine održavaju 2. – 5. travnja u Rovinju. Ovogodišnji moto eventa je „F**k Advertising, Love advertising“.
Prema britanskom Association Excellence Awardsu Dani komunikacija jedan su od najboljih svjetskih evenata. Neki od predavača koje organizatori najavljuju su najutjecajniji pojedinci unutar komunikacijske industrije, futuristi i evanđelisti. Očekuje se gotovo 3.000 domaćih i stranih marketinških stručnjaka, stručnjaka za odnose s javnošću i digitalnu komunikaciju, dizajnera i ostalih koji se bave tržišnim komunikacijama.
Direktorica festivala i programa, Dunja Ivana Ballon, nadovezala se kako su na Dane komunikacija doveli 20 imena koja su izdominirala tržištem i učinila marketinšku industriju jednom od najzanimljivijih na svijetu.
Organizatori potvrđuju dolazak Keitha Weeda – najutjecajnijeg oglašivača svijeta te Roryja Sutherlanda, koji je jedan od najutjecajnijih agencijaša svijeta. To su samo neka od poznatih svjetskih imena, koja ćemo moći poslušati uživo ove godine u Rovinju. Pridružit će se i Sir Martin Sorrell, lider koji je izgradio carstvo WPP-ja, zloglasni suosnivač The Pirate Baya Peter Sunde, bivši globalni kreativni direktor Twittera Jayanta Jenkins, jedan od najvećih svjetskih kreativnih umova Susan Credle i drugi.
Svake godine Dani komunikacija razmatraju nešto različito i originalno. Samokritičnim pristupom i inovativnim razmišljanjem nastoje potaknuti komunikacijsku industriju na kreativno promišljanje, djelovanje izvan okvira i kreiranje novih kvalitetnih rješenja s pogledom na budućnost.
Predavači Dana komunikacija ne govore o trendovima već ih stvaraju. Organizatori obećaju stjecanje novih znanja, ali i puno zabave. Prijavite se na sudjelovanje na Danima komunikacija, uživajte u pozitivnoj atmosferi i upoznajte svjetska imena.