Upravo zbog tog, neuobičajenog načina kreiranja procesa razvoja i sudjelovanja svih zaposlenika, agencija je i nedavno dobila priznanje, prvo mjesto na natjecanju “Najbolje regionalne HR prakse” .
– Htjeli smo da i sami zaposlenici kažu koje su po njima najvažnije kompetencije za dobro i učinkovito djelovanje. Ponudili smo okvir od 30-ak kompetencija s opisima, a u raspravama se odabiralo, prioritiziralo i svelo na 10-12 glavnih kompetencija. Bilo je riječi i o formulacija ponašanja, a na kraju je ostalo 7-10 kompetencija po radnom mjestu, pojasnila je Dautović. Sve to, dodaje, kao osnova daljnjih razgovora o očekivanjima, razvoju, radnom učinku svakog zaposlenika.
Na upit urednice podcasta Psihologija uspjeha Tanje Pureta koliko HR može biti područje za inovativnosti i na kojoj razini, Dautović odgovara kako su upravo inovativnost i kreativnost bile ključne kod odluke o odabiru smjera psihologije na fakultetu. Tada, naglašava uz smiješak, nije ni sanjala da će raditi upravo HR u jednoj svjetski poznatoj kreativnoj agenciji, brendu koji je poznat upravo po svojoj kreativnosti. I nije uvijek isto rješenje primjereno istom izazovu, različitom okruženju, kaže Dautović. Cjelovitu podcast epizodu poslušajte u nastavku na podcast platformama Mixcloud i Spotify, u streamu prvog poslovnog radija ili preuzmite za kasnije slušanje.
– Prema povratnim informacijama zaposlenika, najviše su im se svidjeli benefiti i strukturiraniji načini interne komunikacije koje smo uveli. Primjerice, uveli smo tzv. aktualce, okupljanja svih zaposlenika i otvorenih razgovora s upravom, razgovara se o aktualnostima, rezultatima i bilo kojim trenutnom važnim temama. Uz to, prema našem internom istraživanju, ide i feedback proces, koji je primijećen kao najznačajnije poboljšanje u odnosu na prethodnu godinu. Znamo da to nije savršen proces, ima još posla i prostora da ga maksimalno još iskoristimo, naglašava Dautović.
Dautović i Pureta razgovarali su o današnjem trenutku upravljanja ljudima, koje su razlike rada u korporacijama, stalne prilagodbe i pojedinim djelatnostima i koliko je potrebno pratiti sva društvena i okolišna zbivanja, kao i kontekst djelovanja i promjena.
– Moramo biti spremni da nas izazove generacija Z. Organizacije i poslodavci se moraju tome znati prilagoditi, osmisliti načine kako odgovoriti na nove potrebe tržišta rada, kazala je Dautović u razgovoru s Tanjom Puretom.