Fokus će biti na digitalnim znanjima i tehnologijama te je to razlog zašto smo se i mi uključili sa svojim biznisom u ovo”, kazao je Orlić.
Na domaćem tržištu posluje oko 220 franšiznih sustava na oko 1100 franšiznih lokacija s približno 17.500 zaposlenih, istaknuto je na 2. forumu franšiza koji se jučer održao u Zagrebu. Neki od najznačajnijih hrvatskih franšiznih lanaca su Surf’n’Fries, Carwiz rent-a-car, Muzej iluzija kao i Direct booker. Alan Orlić iz Tinker labsa, škole STEAM edukacije, ističe da trenutno imaju 16 škola u Hrvatskoj i 23 u regiji te planira daljnje širenje. “Analize pokazuju da će do 2050. u svijetu biti dvije milijarde studenata, od osnovne škole do fakulteta, koji će nešto učiti i trebat će pomoć u tome. Fokus će biti na digitalnim znanjima i tehnologijama te je to razlog zašto smo se i mi uključili sa svojim biznisom u ovo”, kazao je Orlić.
Iako hrvatskih korijena, Orlić je rođeni Amerikanac koji je tek u odrasloj dobi došao u Hrvatsku, konkretno u Osijek, gdje je pokrenuo posao, a istovremeno i počeo učiti hrvatski jezik. Matija Blažević iz Rakhia bara, koji postoji od 2012., a od 2020. su krenuli i u franšizni model, najavljuje da se nakon korone šire na veliki dio Europe sa svojim modelom barova baziranih na rakijama i voćnim likerima. David Kosir, iz Friendly Firea, lanca računalnih igraonica kojih trenutno u Hrvatskoj, Austriji i BiH imaju devet, ističe da u Zagrebu gotovo da i nema srednjoškolca koji barem jednom nije bio u njihovoj igraonici...
Ostatak vijesti pročitajte na poslovni.hr