Tvrtka dm-drogerie markt Hrvatska u poslovnoj 2019./2020. godini, koja za tu tvrtku završava u rujnu, ostvarila je ukupan promet od 2,25 milijardi kuna, što je dva posto više u odnosu na godinu ranije i neto dobit od 39,86 milijuna kuna, istaknuo je u četvrtak na digitalnoj konferenciji za novinare te tvrtke, piše Poslovni dnevnik.
U protekloj poslovnoj godini, kako je rečeno, dm je uložio više od 33 milijuna kuna u modernizaciju sedam prodavaonica, otvorenje tri specijalizirana odjela bezreceptnih medicinskih proizvoda (OTC) te pokretanje dm online shopa.
Na konferenciji za novinare je istaknuto i kako je dm, uz fokus na zaštitu zdravlja svojih djelatnika nastavio ulagati i u njihov razvoj. Uz prosječnu neto plaću u prodavaonicama u iznosu od 10.399,69 kuna, svim zaposlenicima su zahvalili na radu u izvanrednim okolnostima dm darovnom karticom u vrijednosti od 1.650 kuna te je održano 98 dana edukacija u kojima je sudjelovalo više od 750 djelatnica i djelatnika.
Danas dm posluje u 160 prodavaonica u 61 gradu, ima 1.592 zaposlenih i jedina je drogerija u Hrvatskoj s online shopom.
Izvor: Poslovni dnevnik