Dobrota: Potreba za razvojem rješenja raste, dok resursi postaju ograničeni

Dobrota: Potreba za razvojem rješenja raste, dok resursi postaju ograničeni

Platforma Auclio omogućuje korisnicima, posebno onima bez IT odjela, da samostalno kreiraju poslovne aplikacije s minimalnom potrebom za IT resursima, ovisno o složenosti.

Naš cilj je pomoći tvrtkama koje ne mogu pratiti potražnju za developerima i olakšati im proces digitalizacije, istaknuo je u razgovoru za PoslovniFM Bruno Dobrota, product manager iz tima Auclio.

– Za korištenje aplikacije potrebno je osnovno znanje rada u programima poput Worda i Excela te osnovno informatičko znanje. Auclio platforma pruža podršku tvrtkama koje žele učinkovito digitalizirati svoje poslovanje, a da pritom ne ovise o kompleksnim IT odjelima ili visokim troškovima, kaže Dobrota.

– Mnogi ljudi susreću se s poteškoćama u razumijevanju pojmova “no code” i “low code”, često zbog nejasnih fraza na engleskom jeziku. Stoga je potrebno pojasniti te koncepte na najjednostavniji način. Suština problema leži u digitalizaciji: danas sve tvrtke, bez obzira na veličinu, moraju imati digitalna rješenja koja olakšavaju poslovanje, bilo da se koriste interno od strane radnika ili eksterno od strane klijenata u svakodnevnim poslovnim aktivnostima. U proteklih 30 godina, nije bilo potrebe za visokom razinom digitalizacije jer niti vanjski niti unutarnji korisnici nisu zahtijevali potpunu digitalizaciju; poslovanje se često odvijalo na papiru ili verbalno. Međutim, danas živimo u potpuno digitaliziranom okruženju – koristimo pametne kuće, tvrtke koriste digitalna rješenja, a zamjena za papir posebno je porasla nakon pandemije, istaknuo je Dobrota u podcastu Pametna Hrvatska.

– Potreba za razvojem rješenja raste, dok resursi postaju ograničeni. S obzirom na rastuću potrebu za developerima, nastojimo olakšati tvrtkama koje nisu IT-centric da i dalje razvijaju rješenja koja im omogućuju korak naprijed u digitalnom svijetu, naglašava Dobrota. Cjelovit podcast poslušajte u nastavku na podcast platformama Mixcloud i Spotify, u streamu prvog poslovnog radija www.poslovniFM.com ili preuzmite za kasnije slušanje kad god želite.

– Najveća prednost platforme dolazi do izražaja kada tvrtka, primjerice s 200 zaposlenika, treba različite aplikacije za vođenje projekata, prodaju, nabavu, financije i slično. U takvoj situaciji, kupovanje pojedinačnih aplikacija za svaki problem rezultira dodatnim troškovima od 100-200 eura mjesečno po aplikaciji. No, ako se odluče za našu platformu, koja se naplaćuje u rasponu od 20-30 eura mjesečno po korisniku, taj se problem rješava. Na jednoj platformi imaju pristup svim potrebnim rješenjima, s mogućnošću dodavanja novih, a sve to po jedinstvenoj cijeni. Cilj je olakšati tvrtkama financijski aspekt problema, omogućavajući im da unutar platforme stvaraju i vlastite aplikacije umjesto da stalno kupuju nove softvere. Naš model naplate podrazumijeva mjesečnu ili godišnju pretplatu, a korisnici za tu licencu dobivaju proizvod redovito ažuriran u određenim vremenskim intervalima, uz pružanje podrške s naše strane ako naiđu na poteškoće u korištenju, kaže Dobrota.

– Ciljane tvrtke su one s brojem zaposlenika između 100 i 1000, jer su one u fazi intenzivne digitalizacije, posebice nakon pandemije, kada su shvatile važnost prilagodbe i digitalizacije svojih procesa. Platforma je idealna i za integraciju s drugim sustavima, budući da je usmjerena na prihvat podataka iz različitih izvora.

– Sadašnji plan uključuje daljnje istraživanje tržišta kako bismo identificirali potrebe, bilo da se radi o domaćem, regionalnom ili međunarodnom tržištu. Beta verzija proizvoda za upravljanje projektima ispunila je između 90 i 95 posto zahtjeva iz funkcionalne specifikacije korisnika. Ta metrika pruža pozitivnu potvrdu, jer smo već omogućili funkcionalnost koja zadovoljava većinu zahtjeva, dok dodatnih 10 posto možemo implementirati u budućim nadogradnjama. To stvara temelj koji je zadovoljavajući za klijenta, pojašnjava Dobrota.

– Sudjelujemo u ZICER-ovom startup factory programu, gdje se predstavljaju različita rješenja u sektorima IT-a i drugih gospodarskih grana. Kroz radionice, vježbe i prezentacije, dodatno ćemo razvijati ideje i poslovanje. Sudjelujemo i na različitim konferencijama, predstavljajući proizvod na tržištima u Zagrebu, Splitu, Sloveniji, s planom proširenja na regionalno i europsko tržište.

– Naš prvi klijent s prvom aplikacijom postigao je značajan set funkcionalnosti koji nijedna trenutna no code aplikacija ne može ponuditi. Ovo nam daje veliku prednost u polju u kojem djelujemo, bližem no code pristupu.

– Trenutno smo orijentirani prema B2B modelu, a primarna strategija oglašavanja uključuje web, blogove, case studies, kao i sudjelovanje na konferencijama gdje se možemo predstaviti poslovnim korisnicima. Smatramo da se ne može postići isti učinak samo putem slika ili videa, bitan je izravan kontakt i pojašnjavanje i pokazivanje rješenja, naglasio je Dobrota u podcastu Pametna Hrvatska.

poslovni.FM

poslovni.FM

Nastao kao izraz želje da se dobre priče i događanja, kao i uspjesi poduzetnika predstave širom krugu ljudi, posebno i zato što u današnjim mainstream medijima gospodarstvo i poduzetništvo ne dobivaju količinu prostora koja bi bila u skladu s njihovom snagom i značenjem, na hrvatskom medijskom tržištu pokrenut je PRVI POSLOVNI RADIO koji će sve svoje aktivnosti usmjeravati i provoditi pod brendom poslovniFM.

W: poslovnifm.com

Petak, 05.01.2024.