Jadran galenski laboratorij (JGL) posluje u specifičnim nišama, a zbog situacije s koronavirusom povećana je potražnja za proizvodima te tvrtke.
Prema preliminarnim podacima, u prvom tromjesečju ove godine prodaja povećana za 26 posto u odnosu na isto razdoblje lani, podaci su iz te riječke tvrtke.
Odgovarajući na upit Hine o poslovanju tijekom krize uzrokovane pandemijom koronavirusa, glavni izvršni direktor JGL-a Mislav Vučić ističe da pandemija utječe na cjelokupnu svjetsku ekonomiju te da će se dalekosežne posljedice krize tek vidjeti.
"Imamo sreću da je zbog situacije s koronavirusom povećana potražnja za našim proizvodima, jer mnogi od njih služe za prevenciju oboljenja ili ublažavanje simptoma bolesti. Stoga stalno pratimo situaciju i djelujemo u cjelokupnom poslovanju tako da balansiramo između negativnih makroekonomskih i društvenih trendova, kao što su zastoji u poslovanju, karantena i povoljnih tržišnih prilika, zbog osnovne ljudske potrebe za zdravljem," kaže Vučić.
Istaknuo je da je ta tvrtka nakon prva dva mjeseca imala rast prodaje od 20 posto u odnosu na isto razdoblje lani te da preliminarni podaci za prvi kvartal ove godine pokazuju rast od 26 posto.
"Pandemija COVID-19 je dijelom utjecala na našu prodaju, no većina našeg rasta dolazi iz organskog rasta potražnje. Takav rast nam je potreban kako bismo kompenzirali pad vrijednosti rublje te nastavljamo s poslovnom strategijom koja daje rezultate", kaže Vučić.
Na upit o preventivnim mjerama u tvrtki, Vučić je naveo da u toj tvrtki imaju krizni stožer i svakodnevno prate situaciju oko pandemije te da se o tome redovito komunicira sa zaposlenicima.
"S proizvodima za zaštitu i prevenciju smo opskrbili i naše zaposlenike i njihove obitelji, a dio novčanih i donacija u proizvodima usmjeravamo u ustanove, bolnice i organizacije, koje stanovništvu pružaju zdravstvenu zaštitu," kazao je Vučić.
Članak je u skraćenom izdanju prenesen s portala novac.hr