Trenutno su na više od 4000 eura prikupljenih donacija građana s ciljem osiguravanja obroka za građane pogođene potresom
Zbog posljedica potresa koji je prije mjesec dana pogodio Zagreb, brojne građanke i građani ostali su bez krova nad glavom, i to u vrijeme borbe protiv pandemije bolesti uzrokovane novim koronavirusom, ali i ekonomske krize zbog koje je veliki broj ljudi u ovom trenutku bez posla.
No, kako teška vremena ujedinjuju ljude, različite udruge i institucije ujedinile su se kako bi pomogle ugroženima i potrebitima. Među njima je društveno poduzeće Putem OAZAe koje je u svom restoranu Oaza Joyful Kitchen pokrenulo crowdfunding kampanju pod nazivom Zagreb Earthquake – Food For Life, putem koje će dva mjeseca, pomoću donacija, osigurati vegansku, zdravu i nutritivnu hranu od minimalno 100 cjelovitih obroka dnevno za potrebite na području Zagreba. Trenutno su na više od 4000 eura prikupljenih donacija građana.
“Uslijed zatvaranja restorana zbog pandemije i jakog potresa koji je zadesio Zagreb, odlučili smo uložiti našu energiju u nešto konstruktivno umjesto da žalujemo. Kako smo društveno poduzeće i jedna od svrha našeg postojanja je da djelujemo za dobrobit lokalne zajednice, razmišljali smo kako da uložimo naše resurse i pomognemo potrebitima. Tako smo došli do ideje da pokrenemo Food For Life inicijativu i da usrećimo one koji su ostali bez krova nad glavom ili izgubili posao uslijed ekonomske krize”, objašnjava Filip Brničević, predsjednik druge Oaza, za Poslovni dnevnik.
U projekt je uključeno svih sedmero zaposlenika restorana Oaza Joyful Kitchen koji su, ističe Brničević, sretni dočekali priliku da se angažiraju za dobrobit drugih pa tako tople obroke pripremaju volonterski.
U projekt je uključeno i dvoje djelatnike iz Udruge Oaza te nekoliko vanjskih stručnjaka i volontera koji pomažu oko marketinga.
“Oaza Joyful Kitchen želi pokazati solidarnost s osobama koje su se našle u teškoj situaciji i olakšati im život. Cijela kampanja bit će provedena pod nadzorom računovodstvene tvrtke s ciljem osiguravanja financijske transparentnosti, a po završetku akcije izradit će se financijski izvještaj koji će biti dostupan na web stranici restorana”, navodi se na službenim stranicama crowdfunding kampanje.
Donatori uplatom donacije financiraju sirovine za pripremu hrane – namirnice, troškove režija i dostave.
“Želimo doći do najpotrebitijih, da im ponovno vratimo osmijeh na lice u ovim teškim situacijama, tako je da svaki prijedlog kako da to napravimo dragocjen”, zaključuje Filip Brničević.
Članak je prenesen s portala poslovni.hr