„Kako je ovo uopće moguće?!“, najčešća je reakcija pri prvom susretu s radovima redateljskoga dvojca Juliena Valléea i Eve Duhamel, tandema koji već 15 godina ima zajedničku strast: manifestiranje kreativnih vizija u materijalnu stvarnost! Njihov prepoznatljivi razigrani stil privukao je neke od najvećih svjetskih brendova, uključujući Apple, Google, Samsung, Hermès i Coca-Colu – ali i Katy Perry – a ovoga travnja u Rovinju će se pridružiti sudionicima Dana komunikacija!
U svijetu koji zahtijeva kontinuiranu originalnost, oni pojam jedinstvenosti dovode na novu razinu. Prije nego što su se upoznali, Julien je bio grafički dizajner, dok je Eve bila vizualna umjetnica. Jedno u drugome prepoznali su nove nadrealističke svjetove koje danas uspješno zajedno stvaraju, izokrećući realnost kakvu poznajemo, uz neizostavne elemente šarenila i otkačenoga humora.
Njihovi složeni narativi kombiniraju vrhunske redateljske tehnike s poetskim vizualnim potpisom, neprestano iznenađujući i oduševljavajući gledatelja. „Priznajmo si to – naše je društvo zarobljeno u okvirima zdravog razuma i racionalnosti. Naš pristup omogućuje vašem mozgu da uspostavi veze tamo gdje bi ga logika inače u tome spriječila“, tvrde nepokolebljivo. Gotovo je nevjerojatan način na koji se svakodnevne stvari kroz njihove oči pretvaraju u nešto potpuno novo, pritom dokumentirajući magnetičnu energiju svojih tvoraca, pozivajući u njihov neodoljivi i živopisni svijet.
Eksperimentiranje; metoda pokušaja i pogrešaka; prihvaćanje neočekivanoga i pogled iz nove perspektive: sve su to elementi nesvakidašnjega života i rada dvojca Vallée Duhamel, koji će na Danima komunikacija sudionicima otvoriti vrata u svoj stvaralački svijet, dijeleći detalje umjetničkog procesa, ali i poneku originalnu ideju! Energično i šarmantno, predavanje naziva The Word for Work is Play svidjet će se svima koji vole spajati oglašavanje s umjetnošću – a pogotovo onima koji žele posao pretvoriti u nepresušnu kreativnu igru.
Nakon Edwarda Snowdena, koji će se sudionicima festivala DK2023 pridružiti videolinkom na desetu obljetnicu od razotkrivanja sustava masovnog nadzora koji je šokirao svijet; evanđelista, vizionara i rock-zvijezde tehnološkoga svijeta Jamesa Whittakera; Munise Can, strateške stručnjakinje i direktorice Highsnobietyja koja brendovima pomaže zacrtati put do sigurnog uspjeha; vodećeg kreativca dalekog Japana Toshihika Tanabea; svjetskog autoriteta za sextech Bryony Cole; Main Monka najveće platforme za digitalnu produkciju na svijetu Victora Knaapa te Roryja Sutherlanda, jednoga od najoriginalnijih mislilaca u oglašivačkoj sferi, a i šire, uslijedit će najave brojnih drugih zanimljivih sudionika Dana komunikacija.
Prijave za sudjelovanje na jednom od najboljih svjetskih evenata prema dvostrukoj nominaciji britanskoga Association Excellence Awardsa moguće su na službenim stranicama festivala.
O DANIMA KOMUNIKACIJA:
Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih evenata na svijetu prema Association Excellence Awardsu, uz čak dvostruku nominaciju ove britanske organizacije, zbog svog out of the box pristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije. Novo izdanje festivala – koji je poznat po tome da se na njemu okupljaju ključni predstavnici oglašivača, agencija, stručnjaci za odnose s javnošću, predstavnici medija i ostali profesionalci iz komunikacijske industrije ključni za stvaranje i pokretanje promjena – i ovog će proljeća u rovinjskom Loneu dočekati sve one koji komunikacijsku industriju istovremeno mrze i vole, ali prema njoj, zahvaljujući ovom festivalu koji zdušno okuplja komunikacijsku zajednicu, nikako ne mogu biti ravnodušni. Više informacija pročitajte na službenim stranicama festivala www.danikomunikacija.com.
O ORGANIZATORIMA:
Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) vodeća je strukovna udruga u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizira nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim natjecanjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uvjeta i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savjetovanje i drugo. Izvan granica djeluje u sklopu svjetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te je kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia dio svjetske mreže IAB Global Network.
Pratite nas na službenim Facebook i LinkedIn stranicama, a više o HURA-i saznajte na www.hura.hr.
Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia kolektivni je predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svjetske organizacije IAB Global Network u Hrvatskoj. Djelovanjem unutar Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), povezuje najvažnije aktere angažirane u rastu interaktivnog marketinga i inzistira na najvišem standardu, a hrvatsko je tržište ovom akvizicijom postalo bogatije za brojne materijale, specijalizirane edukacije, nagrade, istraživanja, analize i network koji će ekskluzivno biti dostupni kroz IAB Croatia.
Više informacija pronađite na www.iab-croatia.com te na Facebooku i LinkedInu.