Kako bi svojim klijentima umirovljenicima omogućila što sigurnije i jednostavnije podizanje mirovina, koje će se isplaćivati od 3. travnja, Erste banka je uz trenutačno otvorenih 80 poslovnica odlučila privremeno otvoriti dodatnih 12. Riječ je o poslovnicama u manjim mjestima i gradovima gdje ne postoje alternativne poslovnice banke u neposrednoj blizini, a ostat će otvorene 6. i 7. travnja.
Kako bi očuvali zdravlje umirovljenika te isplatu mirovina obavili brzo i efikasno, u svim poslovnicama s više otvorenih blagajni umirovljenici će imati prioritet, a na lokacijama gdje se očekuje dolazak većeg broja umirovljenika, Erste banka će surađivati s lokalnim centrima civilne zaštite.
U situaciji kada odluke tijela javnih vlasti ograničavaju mogućnosti kretanja, odnosno minimiziraju sve vrste kontakata s ciljem suzbijanja širenja koronavirusa, umirovljenici se upućuju na korištenje bankomata u što većoj mjeri. Tome će pridonijeti i prošlotjedna odluka o privremenom ukidanju naknade za podizanje gotovog novca na bankomatima drugih banaka, u razdoblju od iduća tri mjeseca. Klijenti Erste banke će gotovinu u istom razdoblju moći podizati bez naknade i na EFT POS uređajima drugih banaka, poštanskih ureda i prodajnih mjesta koji omogućavaju tu opciju.
Trenutno 82% umirovljenika, klijenata Erste banke posjeduje debitnu karticu, dok je ostalima omogućeno podnošenje zahtjeva za nove kartice pozivom u Kontakt centar. Pružena im je i opcija narudžbe kartice uz SMS PIN opciju čime će im kartica biti poslana na kućnu adresu, a PIN će zatražiti putem SMS poruke. U trenutku kada klijent podnese zahtjev, za novu karticu se u prosjeku čeka između 5 i 7 radnih dana.
Erste banka kao sistemski važna i odgovorna institucija od samog je početka poduzela preventivne radnje kako bi bila spremna osigurati nesmetan kontinuitet svojih poslovnih aktivnosti i dostupnosti usluga klijentima, i u situaciji daljnje eskalacije trenutačne situacije. U tom je kontekstu poseban fokus stavljen na osiguravanje redovnog funkcioniranja platnog prometa, dostupnost usluga digitalnog bankarstva, kao i osiguravanje dovoljne količine novčanih sredstava u cijeloj bankomatskoj mreži. Važno je napomenuti da se u ovim okolnostima, klijentima prvenstveno savjetuje da sve bankarske aktivnosti koje mogu, obave koristeći digitalne usluge. Ako je dolazak u poslovnicu neophodan, klijenti se upućuju da, u skladu s preporukama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, svoj red pričekaju na sigurnoj udaljenosti od drugih osoba ili ispred poslovnice.