Osnovni cilj projekta bio je informatizirati i unaprijediti poslovne procese vezane uz upravljanje poljoprivrednim zemljištima koje se nalaze na području grada Zagreba, što je jedna od glavnih funkcija Odjela za poljoprivredna zemljišta.
U sklopu svog djelovanja, Odjel mora voditi registar svih zemljišta (katastarskih čestica) te je ovim projektom, kao najvažniji izlazni rezultat, implementirano rješenje koje sadrži osnovni registar zemljišta uz mogućnosti pregleda podataka po raznim kriterijima. Svi podaci iz registra temelj su za kreiranje izvještaja potrebnih za donošenje programa raspolaganja zemljištem.
UniReport izvještaji, „pokretani“ pomoću Registra zemljišta i Centrixa, svojom strukturom i velikom količinom podataka koje dohvaćaju, doprinose bržem i efikasnijem radu te olakšavaju vođenje evidencija o programima raspolaganja, provođenja natječaja i nadzora nad provođenjem agrotehničkih mjera, koje spadaju u najvažnije poslovne procese unutar Odjela za poljoprivredna zemljišta.
Osim izrade Registra zemljišta, ovim nam je projektom, olakšano evidentiranje i prikupljanje podataka u svrhu provođenja natječaja na temelju donesenih programa. Uz to, dužni smo zaprimati prijave i provoditi nadzor nad provođenjem agrotehničkih mjera što je sada transparentnije i brže zbog toga što se svi podaci o promjenama ili nadopunama koji se bilježe u Registar zemljišta automatski bilježe i na svim ključnim mjestima u Centrixu, rješenju za upravljanje dokumentima koje koristimo u Gradskom uredu za poljoprivredu i šumarstvo – izjavila je Branka Mrakužić, voditeljica Odjela za poljoprivredno zemljište.