Erasmus+ projekt pod nazivom Harmonizacija i implementacija EU Direktiva u području društveno odgovornog poslovanja – Hi4CSR počeo je u listopadu 2016. i trajat će do travnja 2018. godine.
Radi se o transeuropskom projektu u organizaciji osam organizacija: uz koordinatora RRiF-plus d.o.o. (Hrvatska), u projektu sudjeluju i Abis – The Academy of Business in Society (Belgija), Ekvilib Institut (Slovenija), Global Impact Grid (Njemačka), Institut za društveno odgovorno poslovanje (Hrvatska), LUM Sveučilište (Italija), Pontis Foundation (Slovačka) iBridging to the Future (Ujedinjeno Kraljevstvo).
Primarni ciljevi projekta su obrazovanje odraslih, razmjena primjera dobre prakse i razvoj prvog DOP vodiča koji će pokriti teme u rasponu od nefinancijskog izvještavanja, eko-oznaka, zakona o doniranju hrane i zapošljavanja osoba s invaliditetom do poticanja obrade korištenih materijala.
U siječnju su Hi4CSR projektni partneri istraživali projektne teme i objavili velik broj članaka o novim europskim zakonima iz područja društveno odgovornog poslovanja, važnosti rodne i spolne jednakosti na radnom mjestu, usponu društvenih poduzeća u Europi, borbi protiv bacanja hrane i drugo. Ove i brojne druge članke možete naći na službenom blogu projekta:
- Status implementacije Direktive 2014/95/EU o nefinancijskom izvještavanju
- Usvojene nove EU smjernice o doniranju hrane
- Novosti o zakonu o gospodarenju otpadom
- EU Europski zakon o dostupnosti učinit će proizvode i usluge dostupnijima osobama s invaliditetom
- Uspon društvenih poduzeća u Europi: Act Konto
- Poduzeća s najvišom reputacijom društvene odgovornosti u 2017
- Freewa: hrvatski start-up koji mapira izvore pitke vode u svijetu
- Poštovanje različitosti na radnom mjestu mora biti prioritet u poslovanju
- Važnost spolne ravnopravnosti na radnom mjestu
- Olio: mobilna aplikacija za borbu protiv bacanja hrane
- Borba protiv bacanja hrane diljem svijeta
Dodatne informacije o projektu možete pronaći na web stranici www.hi4csr.com, pisati konzorciju na [email protected], ili se povezati putem društvenih mreža: Facebooka, Twittera, LinkedIna ili YouTube kanala.