U šoping centru City Point, koji se počeo graditi uz jugoistočnu zaobilaznicu oko Varaždina, švedska modna i tekstilna kompanija H&M otvorit će trgovinu na površini od 2.200 četvorna metra, što će biti jedan od većih njezinih prodajnih prostora u Hrvatskoj.
'Pregovori su završeni, a primitkom potpisanog ugovora iz Stockholma možemo i službeno predstaviti H&M kao zakupoprimca koji će predstaviti kompletan mix brandova u našem centru. Ova dopuna našeg širokog izbora zakupoprimaca savršena je za naš centar i izvanredna je potvrda naše pozicije kao visokokvalitetnog šoping centra Varaždina i šire regije', ističe Harald Peham, direktor Trgovačkog centra Varaždin, tvrtke investitora u šoping centar City Point koji bi do ožujak 2013. Trebala izgraditi Stipić grupa.
U prvom šoping centru u Varaždinu, bruto razvedene površine gotovo 50 tisuća kvadrata, iznajmljivat će se poslovni prostori ukupne površine 25.300 kvadrata. Izuzme li se Super Konzum koji će otvoriti hipermarket na 3.600 kvadrata, H&M bit će najveći zakupac, a zatim slijedi sa 1.800 kvadrata Cineplexx kino s pet dvorana i 900 sjedala. Među ostalim zakupcima najavljeni su New Yorker, S.Oliver, Hervis, Technomax, BIPA i Humanic. Centar će raspolagati s oko 1.150 parkirnih mjesta, 450 vanjskih i 700 garažnih.
CITY POINT